tepelafscheiding en haaruitval?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door LauraS1983, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    Mijn zoontje is nu ruim een half jaar en nog steeds verlies ik veel haar. Ik ben na 11 weken weer ongesteld geworden en heb een cyclus van 6wk net als voor de zwangerschap. Nu viel me een tijdje geleden ook al op dat ik een soort wittigheid op mijn tepels heb wat ik tijdens de zwangerschap ook had, vervolgens kneep ik wat in mijn borsten en tepels en kwam er melkachtige en waterige afscheiding uit... (geen natte plekken in bh ofzo) ik geef geen borstvoeding.

Zijn er meer die dat hebben/hadden en is dit een half jaar na de bevalling nog normaal???

2. ms1980

ms1980 Actief lid

30 mrt 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel herkenbaar, hier ook nog steeds. Haaruitval word gelukkig nu minder.

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier ook nog steeds veel haaruitval! is ook laat begonnen, hoop wel dat het binnenkort stopt ;)

4. Samy84

Samy84 Bekend lid

29 mei 2011
    789
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook hevige haaruitval! Echt grote plukken tijdens het douchen? Na 6 maanden nog normaal?

Hoop dat er gauw een einde aankomt..

5. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Bij mij was het weg.....helaas weer terug gekomen,ik slik nu weer vitamines....

6. Trotsemamsvan2

Trotsemamsvan2 Actief lid

2 jul 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook na het haren wassen haal ik hele plukken weg, ik vind het vreselijk! Mn arts zei dat het normaal is omdat je tijdens je zw.schap meer haren krijgt, die vallen na de zw.schap weer uit. Maar leuk is het niet, ik denk soms echt blijft er nog wel wat zitten;) Gelukkig heb ik een flinke bos hihi

7. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    heb heel erg haaruitval gehad met 2 maanden na de bevalling. dat duurde 'maar' 3 maanden , veel drama's in de badkamer!!! toen werd het ineens een beetjke minder, heb mn haar afgeknipt had nog veel haar over! zag er echt goed uit en voelde me super!!! nu sinds eind mei weer...ik word er moedeloos van, weer haar afgeknipt en het ging niet over...je begint het nu echt te zien...ik weet niet meer wat te doen. bij mij was het echt langer dan 5 maanden weg! was zoooo happy en wilde het NOOIT meer meemaken, maar toch dus...het enige wat ik kan doen:hopen dat het binnenkort stopt...ik slik vitamines en doe er alles aan maar tot nu toe zonder resultaat...

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    o ja, tepelafscheiding heb/had ik niet maar ik geef wel tot nu toe BV...

9. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    twee jaar na de bevalling heb ik nog steeds tepelvloed en haaruitval. Meerdere malen naar de huisarts geweest en bloedonderzoek gehad maar alles was goed. Nu ik zwanger ben van de tweede lijkt het te verminderen zowel tepeluitvloed als haaruitval. Het is dus echt iets hormonaals.

10. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    pfoe da's lang... dat maakt me niet echt positief als ik dit hoor...hoop dat het na je tweede bevalling wel overgaat!sterkte!!!

Deel Deze Pagina