Hoi meiden! Gisteren na de seks heel lang krampjes in m'n baarmoeder gevoeld. Ze hielden maar heel even aan maar kwamen om de 10 sec ofzo en in totaal duurde het 2 of 3 uur. Ik weet dat dit er bij kan horen maar.. iemand die dit herkent of weet wat het is? Maak me een beetje zorgen! Tnx!
Babsies...ja ik heb dat ook regelmatig...2 weken geleden zelf bloedverlies en een stolsel gelijk naar het ziekenhuis gegaan maar alles was goed...Blijft altijd eng he...
Yup, hier ook. Soms is het zelfs zo pijnlijk dat ik besluit om maar voorlopig even geen sex te hebben. Pfff...
Bedankt meiden! Hele geruststelling.. vind het idd maar eng! Had wel al iemand gesproken die ook zoiets voelde maarja.. dacht echt dat het niet vaak voorkwam. 'Gelukkig' dus wel, hoef ik me niet zo'n zorgen meer te maken!
Ik kreeg op een gegeven moment vreselijke harde buiken van seks. Wel iets later in de zwangerschap trouwens. Tja, de een is er gevoeliger voor dan de ander. Voor mij was de lol er op een gegeven moment wel af. Haha.
laatste keer na de seks licht bloedverlies gehad de volgende ochtend gyn gebeld en kreeg het advies om een week rustig aan te doen en 2 weken even geen seks!!!! die krampjes die ik had kwamen volgens de gyn verpleegkundige door de reactie van bm op bloedinkje overigens gelukkig verder geen bloedverlies meer gehad...