Weet er nog iemand een orginele manier om te vragen of een schoonzus en zwager peetoom en peettante willen worden? Alvast bedankt! Liefs Judith
Wij hebben toen een foto van de eerste echo ingelijst met een gedichtje erbij. De gedichtjes kun je ergens op internet vinden, weet alleen de site niet meer. Maar via google kom je vast een heel eind. Door het gedichtje lijkt het net of het kindje het zelf vraagt aan de peetoom of peettante.
wij hebbben een rompertje laten bedrukken met de tekst......peetoom of peettante.kun je zo via internet doen.en dan inpakken ,geven en niets zeggen.moet je die reakties zien dan ....lachhhhee
bij de peettante hebben we het ook met een fototje gedaan (dit voor haar verjaardag) en dan ook een gedichtje erbij! dat was janken bij mijn broer hebben wij het ook met zijn verjaardag gevraagd, we hadden een boek van tarzan gekocht... hij keek mij zo aan van Wat the hell! wat moet ik hier nou mee? tot dat hij het opendeed en het briefje met het gedichtje vond
Een meisje dat ik ken wilde haar zus ook vragen om peettante te worden. Zij had op haar buik geschreven; 'WIL JIJ MIJN PEETTANTE WORDEN?' Of; zo laten zien, of een foto van maken en die geven! Ik vond het een erg leuk idee!
Misschien een stomme vraag maar wat houdt het precies in om peetoom en peettante te zijn ? ps vind de ideetjes wel heel leuk ! liefs sushi