Hallo, Ik kan dinsdag vanwege bloedverlies terrecht voor een echo bij de gyn. Ik ben dan net 6 weken of misschien wel minder. Is er dan al wat te zien? Groetjes, March
Ja ja dan is er zeker iets te zien, een inie minie vruchtje. Je ziet er nog totaal geen vorm,laat staan een kindje in.Maar je kunt het zien!!! Succes!! Liefs melissa
kloppend hartje?..... weet ik eigenlijk niet. Kijk es op www.9maand.com daar staan heel veel echo-fotos op!!
wou ik net zeggen, je was me voor haha, daar hou ik ook bij hoe het er steeds uitziet... sterkte hoop dat het bloedverlies niks heeft betekend
Daar kun je ok d weken aanklikken en zie je oko foto's. let wel bij je dan 6 weken volgens de banner dan zit je in de 7e week!
Hoi March, Ik had met 6 weken en 2 dagen een echo, en toen kon ik het hartje zien kloppen!! Ik dacht dat ze toen zei, dat je dat vanaf 5 weken kunt zien. groetjes
Ik heb net even gekeken en daar staan wel hele duidelijke foto's zeg!! Ik heb volgende week al mijn eerste echo (5w6d) en was eigenlijk wel benieuwd hoe het er dan ongeveer uit moet zien. Zelfs het hartje klopt dan al. Spannend!!
met precies 6 week had ik een echo en ik zag echt een hartje kloppen, dit was geen inwendige echo maar een 'buikécho!! ECht geweldig om te zien!
Hoi volgens mij kun je inderdaad vanaf 6 weken het hartje zien kloppen.. ik had afgelopen maandag ook alvast een echo gehad (moest eigelijk de 31e pas voor het eerst komen) ook vanwege wat bloedverlies. Alles was in orde...was waarschijnijk een innestelingsbloeding geweest. Denk wel dat je nog niet echt superveel zult zien...bij ons was het net een alientje hihi...het hoofd is nu namelijk veel groter in verhouding met het lichaampje...maar je zag wel supergoed het hartje kloppen. Je zult wel een inwendige echo krijgen trouwens...bij mij kon je het uitwendig ook nog niet zien. Dat stelt trouwens niks voor hoor...doet absoluut geen pijn ofzo.
eej dames... ik had vorige week ook een echo (ivm licht roze afscheiding) met 6.4 week maar bij mijn konden ze alleen de vruchtzakjes zien... moet ik me toch zorgen gaan maken dan???? ik heb volgende week weer een echo en daar zou wel wat op te zien zijn zei de GYN. zegt hij dit nu om me gerust te stellen of kan het toch zo zijn dat ze iets te klein waren? pfff daar gaat mn positief gedrag weer de moed zakt weer ff in mn schoenen
hoi Mandytjuh denk het niet hoor...bij mij was het met 7 weken en 4 dagen zelf nog maar 14 mm dus kun je nagaan als je nog korter zwanger bent...en misschien had je wel een late eisprong net zoals ik en ben je nog een week korter zwanger...maar waarom bel je voor de zekerheid anders je VK niet even?
@Mandytjuh dan ben je waarschijnlijk iets minder ver in je zwangerschap dan je denkt wanneer mag je weer voor een echo?
eej miss_x ik heb zelf ook het vermoedde dat ik een latere eisprong had. ik had vandaag mijn GYn gebeld omdat we eerder op vakantie konden en nu mag ik maandag al. ik wacht wel af en misschien dat ik straks wel ( kan pas na 13:30 terecht) mijn VK bel... in iedergeval bedankt dat je ff op mn berichtje reageerd. thnks
nou dat si wel fijn dat je dan alvast mag komen! veel succes ermee hoor...zou me in ieder geval niet al te druk maken zeker als je zelf ook al het vermoeden hebt korter zwanger te zijn.