mijn meisje brabbelt nu sinds kort en als je tegen haar praat begint ze geluidjes terug te maken, 's ochtends ligt ze van 5 tot 6 lekker te kletsen, de hele tijd "wawawawa" ik vind dat zoooo schattig dus ik vertelde dat aan een collega, zegt ze: "oh! wat laat zeg! doet ze dat nu pas?" ik zat met mijn mond vol tanden, ik dacht hoezo nu pas? ze is toch nog maar 3 maandjes en dus precies op tijd?? niet dat ik minder trots ben nu hoor! 8)
Volgens mij is het keurig op tijd hoor. Thijs maakte eerst wat geluidjes maar er komen nu "hele zinnen" uit. Laat die collega maar lekker kletsen...
oh gelukkig! ik dacht even dat ze misschien gelijk had, de kinderarts heeft (toen ze 5 weken was) gezegd dat ze ietsje achter kan lopen met ontwikkelen omdat ze de eerste 5 weken heel weinig heeft geslapen van de pijn en een week in het zkh heeft gelegen.
Volgens mij is ze lekker op tijd hoor. Elk kindje doet alles op zijn/haar eigen tempo. Geniet maar lekker van die geluidjes, voor je het weet krijg je weer een rolberoerte omdat ze ontdekt heeft dat er ook met volume gespeeld kan worden is mij al een paar keer overkomen ha ha
niet laat hoor; hier ook sinds 2 weekjes ofzo wat denkt die collega dan dat ze meteen na dr geboorte al aan de klets ging???
Lekker laten kletsen meid! Prima op tijd je meisje doet het gewoon hartstikke goed. Hier is dat brabbelen ook pas met een week of 3 en wordt sinds deze week steeds meer en harder. Soms zelfs beetje gillen.
Lekker laten kletsen hoor. Volgens mij is er niets mis mee en is ze mooi op tijd. Wees maar lekker trots en geniet van het gebrabbel. Het ene kindje is misschien wat later met het ene ding en weer wat eerder met een ander ding. Gelukkig zijn niet alle kindjes hetzelfde. Ennuh... waar ik vreselijk trots op ben. Ons ventje heeft gisteren zijn eerste tandje gekregen... Hihi... veel later dan dat je eigenlijk zou verwachten, maar goed ik dwaal af
precies zoals je kleine als zegt wawawawa (vertaald in grote mensen taal) ''mam laat die collega maar lekker kletsen hoor''
Lekker laten kletsen die collega... In plaats dat ze blij voor je is... nee krijg je zoiets... Lekker laten zo iemand... Het is niet laat hoor... gewoon keurig op tijd... En wat is dat? Ieder mens is toch anders????!!! De tijden die er voor staan zijn richtlijnen... niets meer... en niets minder... Is er iets niet volgens de richtlijn is er nog niets aan de hand... Het gaat om een totaalbeeld... Maar hier is niets mis mee hoor... En hahaha over die volume... die heeft Sven ook een maand geleden ongeveer ontdekt... en hij heeft ontdekt dat je ook boos kunt brabbelen.. Hhahahaha... Hij balt zijn vuistjes dan... borstje vooruit en begint keihard met een boos gezichtje te "kletsen"... Als iemand dan gaat lachen tegen hem en zeggen dat ie weer zo boos is... dan schaterlacht ie het uit... Boef dat het is.... hihii Maar meid... geniet lekker van je kleine en laat je niet gek maken!
meid dat is zeer op tijd!!! Waar die collega dat vandaan haalt... Dylano brabbelde pas toen hij ruim een 9 maand was en dylarius met 4 maand.
marinte brabbelt helemaal nog niet veel. die gilt alleen maar heel hard! zo hard dat je trommelvliezen gewoon klapperen. en lol dat ze dan heeft
oef, ik hoop dat die fase hier overgeslagen wordt, ze is nu nog heel bescheiden en soms schrikt ze van haar eigen stemmetje of de reactie van anderen op haar geluidjes dat ze ineens stopt! hihi....ik zal nog genieten van de rust hier....
Eerste paar keren wel ja hahahaha... maar op een gegeven moment vraag je je toch stiekem af...: Zou ie echt boos zijn?!? Maar goed... wawawa wawaaaawa... volstaat hoor!