moe moe moe..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linda81, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Ik ben zo vreselijk moe..
    Ik lig om 20.00 in bed en wordt om 8.00 weer wakker maar de hele dag voel ik me zo sloom en moe...
    Ben nu bijna 12 weken ik hoop dat het dan minder wordt...

2. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Voor mij wel herkenbaar, al had ik het hoogtepunt zo rond de 9 weken. Ik keek dan om 20.30 al op mijn horloge of ik echt al niet naar bed kon en 21.30 was bij mij uiterlijke bedtijd. Sinds een week of 2 is dit ineens flink verbeterd en kan ik het weer volhouden tot zo'n 22.30. Normaal was ik een echte nachtbraker, dus voor mij is dit nog vroeg :D.

Het is niet ongewoon hoor, maar binnenkort zal het vast wel wat beter gaan!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Heel herkenbaar. Ik was de eerste 3 maanden echt hondsmoe. Echt vreselijk, ik kon alleen maar slapen. Na de 3 maanden ging het over en sindsdien voel ik me prima. Nog even volhouden en dan zul je zien dat je je straks beter voelt.

4. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    O jaaa!! Dat had ik ook! Zo moe dat je niet kan geloven dat het ook nog een keer over gaat. Bij mij werd het met 14 weken minder. Gewoon aan toegeven hoor!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Zo herkenbaar! Om 19.00 vecht ik al tegen de slaap en om 20.00 strompel ik mijn bed in om 12 uur later weer wakker te worden. Niet dat het helpt, want een paar uur later ben ik weer moe. Een nieuwe leven maken kost heel veel energie ;).

Ik weet niet of jij de kans ervoor hebt, maar ik geef me er gewoon zoveel mogelijk aan toe en doe erg weinig. Ik heb nu twee weken vakantie en dat betekent twee weken lang slapen!

6. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Hier ook zo een! Zo moe! En in combinatie met spierpijn voel ik me zo energieloos!Ik was echt een nachtmens en kon met 6 a 7 uur slaap makkelijk rondkomen! Nu? vreselijk!! als ik niet tenminste 10 uur slaap...val ik rond 6 uur om!helaas word ik 's nachts regelmatig wakker: plassen, dromen, zere borsten (waarom komt dat 's nachts altijd zo erg op??), heet...

heb gelukkig ook twee weken kerstvakantie en kan slapen wanneer ik wil...gisterenavond voor 't eerst 'uit' maar ben om half 12 weggegaan. MOE! en ik voelde me niet goed in drukte en rook en zoveel mensen...terwijl ik echt wel een feestbeestje was...komt wel weer terug na de bevalling denk ik! hoop dat de energie over een paar weekjes weer ff terugkomt...maar maak me niet druk, ik probeer gewoon te slapen waar ik kan!

7. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ja, ook ik ben héééééééél moe geweest. Ik werd er gewoon neerslachtig van op een gegeven moment. Bij mij heeft het tot ergens rond de 25e week aangehouden en toen was het ineens een stuk beter.
    Ik hoef nu in ieder geval geen middagdutje meer te doen, maar ben ik 'gewoon' om 22 uur moe. Het gaat ooit over.... maar wanneer kun je nooit zeggen.

Ik had er vooral veel moeite mee om te accepteren dat ik alle dingen die ik normaal op een dag deed, niet meer kon. Misschien is het ook wel beter gegaan toen ik ging inzien dat ik er maar gewoon aan toe moest geven (maar toch heb ik tot 35,5 week fulltime gewerkt, ook al ben ik regelmatig eerder naar huis gegaan omdat ik het niet meer trok). Er zit maar 1 ding op: aan toegeven!

8. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Net als bij de rest is het bij mij ook erg herkenbaar. Vanaf de 16e week werd het iets beter maar wanneer ik 3 lange dag-latediensten heb gewerkt val ik bij de 3e dienst zowat staand in slaap.
    En inderdaad, je kan zoveel slapen als je wilt maar beter wordt je er niet van. Erg frustrerend!!!!!! ach ja, het schijnt er bij te horen!
    Ik hoop voor je dat het wel wat beter gaat worden!!!!

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bij mij begon dit juist rond de 12 weken tot ik geloof 16 weken ofzo....En de ene dag ook meer dan de andere! Maar heb weleens een hele zaterdag op de bank voor pampus gelegen!

Probeer er toch voor zover dat lukt aan toe te geven en er niet doorheen te gaan als het niet perse hoeft want daar wordt het volgens mij niet beter van. En het wordt straks beter!

10. Aecatz

Aecatz Actief lid

2 apr 2009
    276
    1
    0
    Hier ook de eerste weken, had gehoopt meer energie te hebben na zo'n 12 weken maar dat viel tegen. Nu de laatste loodjes met dat slechte slapen is het nog erger. Wil na het eten weleens een extra tukkie doen, helaas heb ik nu avonddiensten dus moet ik het vandaag uitzingen tot 23:00(en dan nog naar huis toe :(

Hihi, fijn zo'n zwangerschap. Maar we krijgen er werkelijk iets heel moois voor terug.

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier was het de eerste 12 weken het ergst maar pas vanaf 18 weken voelde ik me echt toppie. Nu overigens nog steeds hoewel het wel wat zwaarder wordt. Laat op bed gaan wordt nu wel lastiger, 's avonds weg is ook niet zo'n succes.
    'k Lig er graag rond 9 uur in.

12. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    ik weet dathet meestal met 3 maanden beter wordt, maar ik vroeg het me gewoon af.. er lopen hier al2 kinderen van bijna 4 en anderhalf die allebei ook niet meer slapen smiddags dus rust heb ik overdag helaas niet..
    GroetjesLinda-

13. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Dat heb ik ook hoor linda
    mijn sylvie van 5 is ook best druk en danicha vind samen spelen met haar zusje ook super leuk, maar ook ik ben einde van de dag gebroken hoor.
    ben ook zoooo verschrikkelijk moe, ik moet nog van alles doen en kom er gewoon niet aan pffff :(

14. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben juist weer hartstikke fit:$

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Geniet maar van al het slapen... het wordt alleen maar minder ;) voordat het weer meer wordt!

16. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    dit is dus iets wat ik zooo herken.
    ben normaal echt iemand die maar 5 hooguit 6 uurtjes slaapt, maar in het begin was ik om 19 uur helemaal uitgeteld. dan lag ik om 20 uur in bed en sliep ik door tot mijn wekker ging smorgens.
    dat gaat naarmate de zwangerschap vordert veranderen, ben nu bijna 16 w en merk wel dat ik meer energie krijg.
    (voor zolang het duurt dan he want het word ook weer minder aan het einde van de zschap)

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hmmm... Mijn energie blijft spoorloos, zelfs de fyio raadde me aan elke dag een dutje te doen.. Naast bi en moe moe moe zijn heb ik deze zw nog geen andere klachten gehad.. Ga vaak zelfs nog voor 20:00 uur naar bed.. Maar slaap snachts super slecht... Wel gezellig snachts want dan trapt hij er op los, gelukkig is het allemaal maar tijdelijk.... Hoop ik ;p

Deel Deze Pagina