Hai dames, Gitser avond lag ik lekker in bed met mijn man een film te kijken, zie ik ineens een natte plek in mijn bed, waar mijn borst lag. Jahoor, lekkende borsten. Niet veel later zagen we er een witte druppel uitkomen. Wel heel apart. Je weet dat het kan, maar je kijkt er toch even van op. Ik las vandaag dat het colostrum is, de eerste melk die je kindje krijgt. Zijn er meer mensen met deze ervaring en weet iemand of het iets kan zeggen over borstvoeding of bevallen in de toekomst? Alvast bedankt! Liefs Blosh
Helaas, zegt helemaal niks..... Bij mijn 1e zwangerschap had ik het al vanaf de 23 weken zwanger en idd ook van die grote plekken in bed en zoogcompressen nodig! Ben bevallen bij 40+3 , bv liep niet lekker alhoewel de hoeveelheid goed was. Nu ben ik 38 weken zwanger en heb alleen af en toe een druppeltje.........echt minimaal! Ach, je weet iig dat het werkt toch? Geniet van je laatste weken!
Ik heb het idd ook, maar wel maar bij 1 borst.... Volgens mij wil het helemaal niks zeggen over de bevalling of hoeveelheid borstvoeding.
Ik had 't bij Milan ook al vanaf een week of 27, ben bevallen met 39 weken en 2 dagen. Dus ook hier zei 't niks. Ik had 't trouwens wel alleen 's avonds/ 's nachts, heel apart.
Bij mij lekken ze ook al vanaf ongeveer 21 weken. Gelukkig niet elke dag. En als ze lekken dan is dat 's nachts. Omdat ik op mijn zij lig zitten ze soms klem en dan word ik wakker omdat ik dan een natte plek in me bed heb.
Hier lekken ze vanaf 20 weken, naja eigenlijk eentje en alleen 's nachts. Heb meestal een opgedroogde plek in m'n hemdje zitten en af en toe een vlekje in 't onderlaken. 1x gevoeld dat het echt nat was. Volgens mij zegt het niks over de borstvoeding straks.
hier ook vanaf een week of 20, Volgens vlos heeft het niets te maken of de borstvoeding lukt of niet....
Nope, zegt geen snars. Ik had het ook vanaf een week of 30 (moest wel knijpen dan hihi). En bij mij is borstvoeding niet gelukt. Ik heb het nu al vanaf voor mijn NOD als ik in mijn titty knijp. Bizar!