Ladies.. Gisteravond na sex met mn man, zei hij dat ie tegen "iets" aankwam...kan dat met zo'n korte zwangerschap?? Vanaf wanneer voelden jullie mannen iets? En wat is dat iets?...Is dat gewoon mn blaas? Of je baarmoeder? Ik voelde namelijk zelf helemaal niets...( ja alleen wat met het klussen te maken had uiteraard ) ben benieuwd wat dat "iets" is? liefs!
Ik ben al wat verder dan jij en mijn man heeft tijdens de sex nog nooit "iets" gevoeld hoor. Ik heb er ook nog nooit van gehoord dat een man "iets" voelt tijdens de sex met zijn zwangere vrouw.
Nee nou ik had daar dus ook geen ervaringen over gehoord...behalve van mn moeder, die wel vertelde dat mn vader tegen mn broertje aan kwam...maar dat was al aan het einde van de zs!...maar mn man zegt echt iets gevoeld te hebben, dat ie ergens tegen aankwam...maarja wat heh!? ::S
Dat je vader tegen je broertje is aangekomen lijkt me sterk hoor. Je baarmoedermond is tijdens de zwangerschap afgesloten zodat er geen bacteriën enzo in de baarmoeder kunnen komen.
Nee maar niet IN de baarmoeder...maar mn moeders buik was toen al heel erg gezakt...was tegen het einde van de zs...volgens mij is dat niet zo raar hoor...en anders was het mss niet de baarmoeder maar een ingewand...das logisch als die buik helemaal gezakt is!?
Het lijkt mij sterk dat je man echt iets heeft gevoeld...volgens mij kan dat helemaal niet. Maar goed, als het iets geweest is, zou het je baarmoedermond moeten zijn, alleen die zit er altijd, niet alleen nu je zwanger bent.
Als het al iets was dan is het de baarmoederwand. Persoonlijk denk ik eerder dat hij het zich ingebeeld heeft. Mannen zijn er ook vaak "bang" voor dat ze de baby raken :S
Oke..want toen we net de curretage ook sex hadden...voelde ik wel degelijk dat hij tegen iets aankwam...mn baarmoedermond dus...want dat deed best pijn...alleen nu voelde ik niets...dus ja wie weet was dat het...bedankt in elk geval !
Het kan alleen je baarmoedermond geweest zijn, je kunt niet in de baarmoeder komen of het kindje voelen, dat is anatomisch gezien onmogelijk!
Het moet wel je baarmoedermond geweest zijn. Dat gebeurt hier ook wel eens, dat mijn vriend er tegenaan komt (niet alleen nu ik zwanger ben), ik voel het zelf dan niet zo, maar mijn vriend wel.
hier alleen op het einde. en dan alleen in een bepaald standje. dan wou het gewoon niet verder..en ik kon ook duidelijk voelen dat het hoofd in de weg zat. (kwam natuurlijk niet regelrecht tegen het hoofd aan) ander standje en het "probleem"was verholpen. naderhand maar niet meer gedaan want vond dat toch een raar idee.
Juist en dat bedoelde ik ook..mensen denken mss ik dat ik heeeeel dom ben...maar ook mijn vent dacht niet dat hij "het kind" aanraakte oid...maar iets! En ik vroeg me af...is dat je blaas, je baarmoeder...etc...dus baarmoedermond...dat lijkt me wel heel logisch ja...( juist omdat ik dat toendertijd ook heb gevoeld...omdat na die curretage dat heel gevoelig was!) Maar blijkbaar komt het niet vaak voor ofzo...in elk geval niet in zo'n vroeg stadium...wie weet is mn baarmoeder van de vorige x nog btj laag!?,...of mss heb ik een heel raar lichaam..en zit ie sowieso heel laag bij mij...en zodra er iets begint te groeien helemaaal! anyway thanks meiden!
Mijn baarmoedermond zit ook heel laag, altijd al zo geweest. Ik kan er zelf ook makkelijk bij. En soms zit ie dus wel eens in de weg . Ik kan me wel voorstellen dat als ie normaal niet zo laag zit, dat ie wel lager gaat zitten als je zwanger bent. Het verweekt toch allemaal een beetje.