Hallo dames. Even een hormoonmomentje. Man man man wat heb ik een pijn in me rug. Sinds maandag thuis. Kom geneens bij me voeten. Nu heb ik al een hele historie met me rug een grote onsteking waar ik 4weken diclofinac voor heb geslikt en hypermobile. Dus ik wist dat het me rug zou kosten.Ik werk bij asvz met meervoudig geha dicaptem. Ik draai. Mijn eigen groep. Met 9rolstoelers. Geheel afhankelijk van mij qua verschonen eten enz. Dit zijn volwassen mensen dus niet bepaald ligt. Dit doe ik 4dage. In de week. Best zwaar en op dit moment ook niet te doen. Nu heb k de fysio gebeld ken ik pas volge de week donderdag terecht omdat ze op vakantie is. Grrr dat helpt dan ook niet echt je vrolijker maken. K ben nj pas 4,5maand dus heb nog wel een tijd te gaan hoe hou ik dat vol hahahaha. Lijkt ook wel of niets helpt behalve slapen dan voel je het niet maar daar word je alleen maar stijver van dus dat is ook geen oplossing. En vriendjeief krijgt alles ovr zicheen hahaah
ja tis ook niet niks wat je schrijft!! Hier kreeg een collega gisteren mijn hormoonmomentje cadeau, haha!!
Hahaha heb net maar even lekker staan huilen in de douche, heerlijk om jezelf evdn heel zielig te vinden en scheelt weer voor me vriend tjongejonge hahaha
Ik ben ook helemaal van mening dat fysio's niet op vakantie mogen...gewoon maar weggaan terwijl we ze nodig hebben wil je er wel op wijzen dat je helemaal geen diclofenac mag nemen tijdens de zwangerschap !! Diclofenac tijdens de zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
Ik denk dat jouw werk ook wel een tikkeltje te heftig is voor bij je zwangerschap... Is het mogelijk om met je leidinggevende alternatieve werkzaamheden te bespreken?
Ja die is nu op vakantie zodra ze terug is maar eens aankaarten zelf denk ik vam niet ivm de band met je clienten enzovoorta maar wie weet