Ga net na het afwassen naar de wc en tot mijn schrik, bloed! Gaat gelijk van alles door je hoofd. Het was donkerrood, gelukkig niet licht. Gelijk de vk gebeld en die kan op dit moment alleen maar zeggen: afwachten! Ik weet dat ik moet afwachten, maar zit nu zo erg in de stress of het nu goed is of niet. Moet een mijn ei kwijt! Zijn er meer vrouwen die hetzelfde hebben gehad en wat is jullie ervaring?
Wat vervelend Sieza! Altijd schrikken bloed... Dat wil je gewoon niet zien als je zwanger bent. Het maakt alles meteen zo onzeker. Hier wel positief verhaal. Bij mijn eerste zwangerschap bruin-, roze en roodverlies gehad. Dus ook echt bloed (tot ruim 8 wkn gehad). Was uiteindelijk niets aan de hand. Hij is nu een knul van bijna 7. De tweede zwangerschap geen last van gehad. En deze derde zwangerschap weer wel, en de laatste keer ook rond 8 weken. Tot nu toe alles gewoon goed... Goede echo met 8,5 week en gister ook weer het hartje gehoord. Het kan dus gewoon goed gaan, maar het probleem is dat je dat helaas van te voren nooit kan zeggen ... En dat maakt dat je idd moet afwachten. Heel veel sterkte en hopelijk is er bij jou ook niets aan de hand!
Ik heb tot nu geen "echte" bloedingen meer gehad. Alleen bij afvegen na het plassen zie ik iets heel licht roze op het wc papiertje. En zag bij de laatste keer dat mijn urine gewoon helder was met een paar ienimiene bloedvlokjes. Weet niet wat ik er mee aan moet. Als het aanhoudt moet ik weer de vk bellen.
Hier ook een positieve afloop: bloed met precies 6 weken (echt bloed, de hele dag). Nu bijna 27 weken zwanger van een meisje dat perfect gezond lijkt.
Heb net nog weer contact gehad met de vk. Had net nog een bloedpropje, maar verder is het alleen maar afgenomen. Vk zegt dat het waarschijnlijk een onschuldige bloeding is. Kan natuurlijk alsnog mis gaan, maar het geeft toch een stukje rust dat het nog goed kan gaan!
Hoi Hoi Hier ook rond week 6 een beetje bloedverlies gehad. Duurde ongeveer 5 dagen. Alleen bloedverlies bij het afvegen na t plassen. Meestal was het bruinig maar ook 1x helderrood. Na 5 dagen nam het af en met 10 weken goede echo Nu inmiddels 14 weken. Heel veel vrouwen hebben een beetje bloedverlies in t begin! Maak je niet te druk al is t makkelijker gezegd dan gedaan. Ik was ook bezorgd maar alles goedgekomen!! Sterkte!!