Hallo mensen.. ik ben nu 19 weken zwanger van mn 2de kindje.. ik heb sins een week krampe in mn buik ik voel de kleine wel af entoe.. wat kan dat zijn moet ik bellen voor mn te laten onderzoeken?
Als ik me goed herinner dan had ik dat ook ik voelde ook soms die kleine maar nou ben ik niet zo bellerig haha maar als je je zorgen maakt gewoon bellen hoor!!!!
Heb het rond die weken ook af en aan gehad. Bij mij was het een enorme groeispurt. Was echt zeurende menstruatiepijn en gevoel dat je blaas en darmen ook pijn deden/klem zaten. Zelfs mijn vel voelde strak rond mijn buik. Op dit moment groeit het allemaal weer erg hard. Verder kun je indd ff een potje urine afleveren bij de huisarts om te kijken of je misschien blaasontsteking hebt. Hoe gaat het met je stoelgang? Verder, is dit je tweede en groeit jebuik misschien harder als de eerste keer. Vertrouw je het niet, altijd aan de bel trekken! Op een forum kunnen we je advies geven naar je voelt zelf het beste of je dit af durft te wachten of dat je belt.