Moe, moe, moe

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 5 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique76

Monique76 Niet meer actief

Hier ook nog eentje,

Ik ben 's avonds bekaf. Djaydee is een drukke tante die weinig slaapt overdag, daarnaast heb je nog je huishouden, je werk. Als ik ga zitten dan slaap ik binnen no time.

Groetjes Monique76

2. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    het valt mij ook heeeel zwaar, ik ben doodmoe.... het valt echt zooo niet mee.
    Ik moet daarnaast helaas nog 3 dagen (hard)werken voor het geld, de verzorging van Finn, een goede collega zijn, een goede moeder, een goede vriendin en partner.. .en ik ben dat weleens helemaal zat........doodmoe en ik hoop dat dat snel overgaat.
    x

3. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    en helemaal weg gaan zal het nooit
    bij elk kind wat ik kreeg werd het erger.....maar zelfs dat went uiteindelijk!

vroeger had ik echt 8 uur slaap nodig, nu functioneer ik prima met 6 uurtjes...

4. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    hahaha soms dan val ik zittend op de bank in slaap hihihi

5. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

20 okt 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Ik had vroeger toch ook wel 7 a 8 uurtjes slaap nodig, maar kan het tegenwoordig ook wel redden met 5 1/2! Maar af en toe voel ik me vreselijk moe! Ik werk 41.5 uur (6 dagen per week!)

6. Mamariek

Mamariek Actief lid

6 aug 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    Nou hier ook moe hoor! Maar mijn schildklier is na 6 maanden weer goed (werkte eerst te snel, daarna te langzaam) en daardoor voel ik me nu zo goed dat het nog wel gaat. Op dit moment is het alleen superdruk op mijn werk en dat geeft me negatieve energie, is ook vermoeiend. Wat scheelt is dat mijn vriend ook Ib snachts hoort, als ik dan zo moe ben en in diepe slaap lig dan gaat mijn vriend. Ib hoeft het dan niet op een krijsen te zetten ('sochtends ik: wat een rustige nacht he? Mijn vriend:...nou ben er toch een paar keer uit geweest hoor).

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    dit komt mij heel bekent voor!

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Heel herkenbaar! Vigo lijkt wat het uitslapen betreft niet op ons :)
    Hij wordt vaak ook tegen 06.00-06.30 uur wakker.
    Hij slaapt wel de hele nacht door, maar maakt veel geluiden in zijn slaap. En ik wordt werkelijk van élk geluidje dat hij maakt wakker... dus in die zin wel 'gebroken' nachten voor mij.
    Ik kan daar dus heel slecht tegen hé! Ik ben absoluut geen ochtendmens, en denk 's avonds rond een uur of 21.30-22.00 uur van 'laat ik maar naar bed gaan en slapen anders kun je me morgen bij elkaar vegen'.
    Daarnaast is Vigo ook een hele drukke en veeleisende baby dus als hij wakker is ben ik eigenlijk constant met hem in de weer. Alleen spelen houdt hij hooguit 15 minuutjes vol.
    Daarnaast nog het huishouden, sociale contacten, boodschappen, koken, goede partner proberen te zijn... en vooral dat laatste moet ik érg mijn best voor doen. Aan het einde van de middag zo rond een uur of 5, knap ik echt volledig af... 10 minuutjes later komt mijn vriend thuis. Ik ben vaak dan echt niet de vrolijkheid zelve en eigenlijk gewoon mega chagerijnig van de gehele (drukke) dag, en tóch moet/wil ik enthousiast naar mijn vriend toe zijn. Vragen over zijn dag etc. Het liefst plof ik neer op de bank en doe helemaal geen ene ruk meer! Jee, het klinkt wel heel ernstig maar zo voel ik het :oops:

Ik schreeuw vaak: 'vries mij maar voor 2 jaar in en ontdooi me tegen die tijd maar weer!' :) Misschien dat ik dan 'even' tot rust kan komen'

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

pffffff ik dacht al dat ik de enige was ;)
    Ik ben ook doodmoe.
    Luca slaapt nu eindelijk sinds een weekje weer door maar toch ben ik nog doodmoe.
    's Avonds op de bank heb ik gewoon moeite om mijn ogen open te houden en 's morgens kom ik mijn nest niet uit. :(

10. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    kim slaapt gelukkig tot een uur of 7, dus dat valt mee en verder is ze heel erg makkelijk.

Maar mijn probleem is dat ik zo "ligt" slaap dat ik van alles wakker word, terwijl ik dat vroeger niet had. vannacht de storm en hagel. Kim is verkouden, elk niestje en hoestje. maar dan is er een uur niks en word ik wakker dat ik niks hoor :rolleyes:

11. Jessica 1985

Jessica 1985 Actief lid

15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    Hallo,

Ik ben ook best vaak moe,maar dat hoort erbij denk ik.

liefs jessica

12. Monique den Uyl

17 mrt 2007
    73
    0
    0
    Gelukkig ik ben dus niet de enige... Ik begon ook haast te denken dat er iets mis was met mijn gezondheid. Maar mijn drukke baan, (elke week weer die deadline), te combineren met het moederschap en een studerende en werkende papa valt me erg zwaar. En zijn soms van die momenten dat ik me bedenk: "waar ben ik aan begonnen". Maar als ik dan naar mijn kleine meid kijk, denk ik: "nee, ik zou haar nooit meer willen missen". Dan maar een paar stapjes terug. Zo heb ik voor volgende week een dag voor mezelf in de planning. Er is oppas geregeld en ik ga heerlijk naar een beautycentrum. Volgens mij is dat na 10 maanden mijn eerste uitje alleen! \:D/

13. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0

Deel Deze Pagina