Dit is mijn 3e kindje en ze is overduidelijk aan t indalen. Heb er echt indalingsweeen van maar heb ook eindelijk weer lucht Maar ben al paar uur beroerd! Echt onwijs misselijk etc Herkent iemand dit? Ze zakt ook in ene zo snel!
Ik herken het, was vandaag ook misselijk steeds en al 4 keer naar de wc geweest, persdrang, maar dan niet in bevallingsvorm . Heb ook echt hele buikpijn, met name rechts aan de zijkant.. Vorige week was kleine uk al wat aan het indalen, dus ga er vanuit dat het inderdaad daarmee te maken heeft!
Dat dacht ik ook bij m'n 3e. Maar... ik dacht dat ik indalingsweeen had met druk op mijn bekken en schaambeen, zonder buikpijn. Toen het om de zoveel min kwam gaan douchen om het af te laten zakken, maar dat gebeurde niet. 2 uur later was mijn zoon er Had bij de 1e 2 kids weeen als pijnlijke harde buiken, bij de 3e dus heel anders.
Als ik verder zou zijn zou ik misschien wel getwijfeld hebben maar met 33 weken niet. Ben nu wel benieuwd hoe t straks gaat haha! Heb vannacht kunnen slapen zonder benauwdheid dus blijkbaar is ze echt gezakt. Nu houden zo
@mams1 Ja snap ik hoor, wilde je ook niet bang maken, maar ik ben zelf best verbaasd dat het zo is gelopen. De 3e kwam ook bij 37 weken en had het nog niet verwacht (1e ingeleid, 2e spontaan bij 39 weken). Hopen dat de kleine bij jou nog even rustig blijft zitten en het indalen voor nu klaar is.