Help! Over een kleine 3 weken ga ik naar Gran Canaria, maar ik kan maar niet slagen voor zomerjurkjes?! Wil geen soepjurken maar leuke jurkjes! Waar koop/bestel jij ze?
Ik koop gewone leuke jersey jurkjes bij Esprit of St Oliver of hm; geen positie jurken verder. Rekt wel mee. Nadeel is dat het daarna wel blijvend uitgerekt is.
Ik heb hele leuke zomerjurkjes van de C&A. Ik droeg ze vorig jaar al graag toen ik niet zwanger was, maar nu ik zwanger ben en al een zichtbare buik heb staan ze ook erg leuk! Lekker betaalbaar ook, dus ik heb er zelf 5 bijgekocht een paar dagen terug. Ik heb even gezocht op de website, maar daar staan ze helaas niet op dus ik kan niet laten zien welke ik precies bedoel.
Maatje groter van de HEMA. En andere jersey jurkjes ook gewoon in een L ipv mijn normale M. Ging prima tot het eind.
Ik koop gewoon normale jurkjes, vind die zwangerschaps kleding vaak zo oubollig, het rekt meestal wel gewoon mee
Ik ben toevallig bij de primark nog leuk geslaagd. Zolang het maar rekt. En verder leuk geslaagd bij de lidl, prenatal en marktplaats. Ik houdt niet van die moeke kleding, maar dit was allemaal echt leuk
Ik heb hele leuke elastische jurkjes gekocht bij de primark! Acht euro voor een jurkje en staat super leuk. Gewoon paar maten groter besteld, omdat het zo elastisch is geeft het mooi vorm aan je lichaam. Bij het groeien van je buik rekt het lekker mee