Ik heb normaal een gewone regelmatige cyclus van 28 dagen zit nu al op 40 [-o< . Dus bijna 2 weken overtijd heb inmiddels 3 testen vesleten,(elk een ander merk , want je moet risico's uitsluiten, maar alle 3 negatief) Heb speciaal elke keer 4 dagen ofzo ertussen laten zitten. Ik voel me wel zo zwanger, ben moe, krampjes in mijn buik,misselijk... Ik heb vanochtend na test 3 echt gedacht laat me maar ongesteld worden ,want dit trek ik niet.Terwijl de babywens er toch heel sterk is. Elke dag niet onnie is een dag vol met hoop, maar je bouwt je natuurlijk ook op om heel hard te vallen als je ineens niet zwanger blijkt. Moest het even kwijt hoor :'-
Hoelang ben je al af de pil? Want dan kan het zijn dat je af en toe onregelmatig bent Ook kan het zijn dat je pas laat posi test, het is zeldzaam, maar het komt voor. Als je al lang van de pil bent zou ik gewoon naar de huisarts gaan en bloed laten prikken, dan weet je het meteen Succes!
Ik ben in maart gestopt met de pil en zou afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden. Dit is nog niet het geval. Woensdag heb ik een test gedaan maar deze was negatief. Zondag of maandag doe ik weer een test. Als deze dan nog negatief is dan wacht ik wel af. Ik heb ook al anderhalve week last van buik en rugpijn en af en toe misselijk. Je lichaam kan je soms voor de gek houden! succes en gr.
Ik vind het heel vervelend om te zeggen, maar het kan nog een hele tijd duren voor je ongie wordt. Misschien heb je zelfs niet eens je eisprong gehad, dus kan je het beste gewoon doorgaan met klussen. Ik weet dat het moeilijk is, maar reken er maar niet teveel op.
Hoelang ben je al gestopt met de pil? Ik heb een half jaar een mooie cyclus van 28/29 dagen gehad en vorige keer ineens 37 dagen Helaas dus niet zwanger Ben naar de HA geweest en die zei dat het altijd kan gebeuren door van alles stress, gewoon geen of een latere eisprong of door een griep. groetjes snoopy
Het kan een keer gebeuren dat je veel te laat bent. Ik ben dan regelmatig ziekig. Als je altijd een regelmatige cyclus hebt kan het 2 dingen betekenen. Je lichaam is even van het padje en je moet gewoon wachten tot de ongi komt. Of je hebt nog geen hormoon genoeg om te kunnen testen. Weet je wanneer je je ei hebt gehad? Zelf denk ik dat je gewoon moet wachten tot je ongi komt. Maar hopelijk heb ik het mis?
hi je menstruati kan ook veel later komen nadat ik gestopt was met de pil werd ik pas 59 dagen later ongi, en nu 2e cyclus heb ik me eigen cyclus terug.