Moe moe moe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door minipi, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Pfffffffffffffffff even klagen hoor.
    Ben waarschijnlijk pas ongeveer 7 weken zwanger, maar ben al zoooooooo moe. Ik herken dit helemaal niet van mijn eerste zwangerschap, maar ja, elke zwangerschap is natuurlijk ook anders. En ik heb nu ook al een kleintje rondlopen. Lastig is het wel!

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ja ik ken het!
    probeer er maar zo veel mogelijk aan toe te geven... ff lekker bijslapen als het kan en vroeg naar bed!
    Hopelijk gaat het na het eerste trimester over... of wordt het in elk geval minder....
    succes!

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ja ik heb dat ook heel erg gehad, lag in het begin gewoon bijna te slapen aan tafel tijdens het eten :).. het is in het midden van mijn zwangerschap weg geweest en aan het einde kwam het weer terug (maar wel in iets mindere mate)

4. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    inderdaad maar hopen dat het overgaat na het 1e trimester... Nu probeer ik vroeg naar bed te gaan (gelukkig wordt het weer iets vroeger donker en is het niet meer zo extreem warm in huis).
    Overdag slapen is echt niet aan mij besteed helaas, dan lig ik alleen maar te denken wat ik eigenlijk nog moet/had willen doen :S

5. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Mini,

Ik ben nu net 6 weekjes zwanger en vanaf het begin af aan ben ik ook constant moe geweest en nu nog. Ik moet wel zeggen dat het slapen in de nacht ook niet geweldig gaat. Ik wordt vaak wakker waardoor ik weer moeilijk in slaap kom.
    Ik lig ook niet lekker, zowizo slaap ik niet meer op mijn buik wat ik toch het lekkers vond.
    Dus ik ga gewoon vroeg naar bed elke dag.

Grt Vanilia

6. wendyk

wendyk Lid

8 jul 2008
    31
    0
    0
    Drogist
    Ergens in Noord-Holland
    Ik herken het zeker.
    Ik ben nu 18 weken zwanger en ben nog steeds veel moe.

7. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik was de eerste 11 weken ook extreem moe, uit werk eten en gelijk naar bed. Slapen tot de wekker ging en daarna het gevoel hebben dat je nog geen 5 minuten geslapen had. Na de 11 weken leek ineens de knop omgezet te zijn en leek ik weer alle energie van de wereld te hebben. (achteraf niet, want wanneer ik een trap oploop ben ik helemaal buiten adem en dat is nu met 15 weken nog steeds!). Maar bij mij is het wel een heel stuk minder geweest!

Deel Deze Pagina