Hier ook gepland, al ben ik van mening dat je een kindje nooit kunt plannen, dus beter gezegd ben gestopt met de pil en toen was ik zwanger
Niet gepland maar wel 11 maanden bezig geweest om zwanger te worden Plannen lukt dus niet zo (anders had ik er wel voor gezorgd niet in de zomer hoogzwanger te zijn... hihi) maar hier wel heel bedoelt zwanger geworden!
Hier dwars door de pil zwanger geworden, niet gepland, wel welkom... Nu ben ik er pas echt mee bezig om bewust zwanger te worden... dus dt is myn eerste "bewuste" keus om zwanger te worden van een 2e kindje
Wij hebben er ook heel bewust voor gekozen om zwanger te raken. Gelukkig heeft het niet zo lang geduurd voor dat het raak was!
Hier ongepland/gepland. In november laatste pil geslikt, en in december ergens zwanger geworden (toen dus geen pil meer geslikt)! We hadden alleen niet verwacht dat het ZO snel zou gaan! Bijna onmogelijk, maar toch waar
Min of meer gepland. Vorig jaar eind oktober/begin november bewust met de pil gestopt om m'n lichaam de kans te geven om te ontpillen zodat ik ergens in 2008 misschien zwanger zou geraken. Ben één keer ongesteld geweest na m'n stop en daarna was het al raak (al die verhalen over een half jaar tot een jaar ontpillen waren dus niet op mij van toepassing). Beetje sneller dan gepland dus, maar heel erg welkom Heh, zelfde verhaal dus als Heart die net voor me heeft gepost
Eerste ongepland.... (met pil) tweede gepland... met pil gestopt: direkt zwanger=> MK na MK => direkt weer zwanger.... ben dus helemaal niet meer ongi geworden na stoppen pil.... dus 3x in 1x zwanger.....
Bewust! Hebben jullie ook dat iedereen deze vraag stelt als je vertelt dat je zwanger bent? Ik vind het zo een vreemde vraag!?