Mijn zoontje heeft sinds een paar dagen na elke fles een poepluier. En er zit ook slijm in zijn ontlasting. Ik heb de huisarts al gevraagd, en die zegt dat het misschien de tandjes zijn. Maar hij is nog maar 3,5 maand! De HA zei dat dat weleens voorkomt... Ik vind het wel erg jong Dus ik vraag me af of er hier mensen zijn die het bekend voorkomt... Slijm in de ontlasting en na elke fles... En wat het bij hun was. Ook zijn zn billetjes trouwens erg rood. (wat ie normaal niet had) En hij kwijlt ook erg veel... Het klinkt wel allemaal als tandjes, maar het lijkt me nog zo vroeg!
Kan best hoor bij 3,5 maand... Heb je al eens voorzichtig is zijn mondje gevoeld of het tandvlees verdikt is (meestal eerste tandjes onderin!)?? Ruikt die poep ook echt zuur??
Is hij niet (een beetje) verkouden? Dan gaan baby's ook meer kwijlen (doordat ze makkelijker door hun mond ademen) en dan kun je ook slijmerige ontlasting hebben...
Ik heb al geprobeerd om te kijken, maar hij steekt steeds zn tong uit, dus kan er niet bij, haha.. De ontlasting ruikt indd wel erg zuur. Nou, hmm.. Misschien zijn het dan toch de tandjes. Gek hoor, haha.. heb nog nooit een baby gezien van 4 maanden met een tandje. (terwijl ik al 4 jaar op een babygroep op een kdv werk) haha.. Nou, we gaan het zien! Bedankt voor de reacties!