hoi allemaal, ben echt kapot van de voorweeen. het wil maar niet doorzetten. heb nu de kleine man thuis gehouden van school,want op de fiets ga ik helemaal kapot van de pijn. hoop gewoon echt dat het straks omslaat en in een keer doorzet. ga zo 2 paracetamol innemen en dan maar op bed. heb mijn mannetje wel al op de hoogte gebracht,als het omslaat komt hij naar huis. hoop echt dat het straks gaat doorzetten.
Jee meid weet wat het is, had al vroeg in de zw last van voorweeen (bij m'n dochter) Maar het is wel een stuk voorberijding! Sterkte iniedergeval jessica
wel spannend! ben een beetje jalours op je! Moet nog zo lang wachten. Heel veel succes en zal voor je duimen dat het niet lang meer duurt. liefs Chantal
nou chantal, das niks om jaloers op te zijn! hahahaha Ik heb 2 dagen voorweeen gehad, rugweeen ook nog es, vreselijk.Stom he dat je dan geen controle over je eigen lichaam hebt, je kunt niet denken van zo, nu gaan we ff vaart maken! Afwachten afwachten, maar het begin is er en daar moet je maar aan denken! succes!
Ik krijg ook redelijk veel voorweeën en ja, het is absoluut niet leuk! Maar ik probeer maar te denken van: het hoort er allemaal bij en zo weet ik tenminste dat het niet lang meer op zich laat wachten!
owh jees... Klinkt niet prettig! Meiden hoop voor jullie beide dat jullie uk snel geboren wordt! Succes!
Kan me voorstellen dat het niet prettig is nee! Maar je lichaam is er in ieder geval mee bezig, dat is wel fijn toch? Succes ermee, hopelijk zet het door voor je!
hoi,hoi, nou is nog steeds niet doorgezet. blijft zeuren. vanmorgen om 5 uur stond ik af te wassen en schoon te maken. ja,is wel fijn,dat mijn lichaam er al mee bezig is,maar zou nog fijner zijn,dat het doorzet. heb het nu maar een handje geholpen,hoop ik. heb gister sex gehad en ben vanmorgen al begonnen met bitter lemon. wie weet,helpt het. als ze er volgende week nog niet is,vraag ik of ik gestript kan worden. ze is gelukkig nog steeds aardig actief en de voorweeen zitten er nog steeds. het word gewoon zo spannend,nu. ik kna niet wachten tot ze er is.
Hoi Vonkje, Hoelang heb je al last van de voorweeen? Ik heb er namelijk ook last van en ik wordt er gek van! Vrjdag moeten we weer naar t ziekenhuis om te kijken of de ontsluiting is gevorderd ben benieuwd. Sex helpt bij mij ook niet zo krijg er alleen maar meer pijn van en meer voorweeen en dan vooral rug weeen. Je wordt er niet bepaald vrolijk van , je hoopt maar dat t doorzet he'
ohw herken het.....vannacht ook weer 3 uur wakker gelegen, maar er zit geen regelmaat in...en het wordt niet heftig genoeg...zeg maar....het wil gewoon niet doorzetten....pfffff moedeloos is dat! Maar net wat de anderen al zeggen, het is het voorwerk!
hoi lieverdjuh, ik heb nu al meer dan 2 weken last van voorweeen. ze worden steeds heftiger. ja,is erg vervelend en idd hopen dat het doorzet. ben benieuwd wat ze vrijdag zeggen. laat je het even weten? ik moet morgen weer naar de vk,maar ze doet nu nog niet veel. logisch. het enige wat ik kan doen is paracetamol en rusten,maar ja. dat wil niet zo met een zoon van 6,moet wel eerlijk zeggen,dat hij me gister de hele middag heeft laten slapen en zelf lief op de bank is gaan liggen. heb geen pijn van de sex en ik hoop dan ook dat dit misschien het duwtje geeft wat ik nog nodig heb. vanmorgen was ik ook erg misselijk van de pijn,dus wie weet. alvast heel veel succes en ik hoor wel van je. groet miran
Natuurlijk laat ik weten hoe t gaat Maar heb je al ontsluiting? Ik had een vingertopje en die is nu naar 1cm gegaan dus t gaat niet erg snel. Wel lief dat je zoontje je heb laten slapen,maar dat voelen ze meestal wel hoor en zien ze wel aan je dat je piijn heb. Ben je ook zo misselijk of valt dat wel mee, ik ben de laaste weken weer heel erg misselijk en ik heb weinig trek in eten. Dat moest ik ook doen paracetamol slikken maar ook dat helpt niet altijd! Ik heb 1 dag in t ziekenhuis moet liggen van de voorweeen (ik moest langer blijven,maar ik wou zelf graag naar huis) En ik hoop dat de sex bij jou wel helpt
nou de voorweeen hebben hun werk gedaan. de kleine is nu helemaal ingedaald en ligt vast. dus het kan nu elk moment gebeuren. als ze er volgende week nog niet is,dan word ik gestript. dus het is nu erg spannend. of ik ontsluiting heb,heeft ze nog steeds niet naar gekeken,maar doet ze volgende week. ben benieuwd wanneer ze er is. ik hoop zo snel mogelijk.
Vonkje, wat kwakkel je toch een eind weg... Het schiet zo verdorie ook niet op hé?! Hoe voel je je verder? Nog wel energie genoeg? Hier is alles weer helemaal rustig (verdorie) op af en toe harde buiken en een overdreven onrustig beebje na Mja, de kleine hier laat volgens mij nog wel even op zich wachten. Hij WAS ingedaald, maar daar was afgelopen dinsdag al geen sprake meer van Volgens de VK heeft hij het ook nog lekker naar zijn zin binnen, dus ik denk dat ik nog wel een week of 3 loop Hopelijk zet het snel door meid, en anders hoop ik dat het strippen volgende week zijn vrchten af mag werpen! Ik duim voor je!
hoi minyaweth, heb nog wel energie hoor,verschilt met de dag. wat vervelend dat je kleintje niet meer is ingedaald. het kan van de een op de andere dag zo ineens anders zijn,hoor. mijn kleintje wou helemaal niet indalen en een paar dagen later en ze ligt vast. ik hoop voor je,dat je kleintje snel indaalt. is dit trouwens je eerste zwangerschap? ik hoop,dat mijn kleintje zich snel meld. heb een nare karaktertrek en dat is ongeduldig zijn. hhahaha. ik kan niet wachten. sterkte meid en ik hou jullie zeker op de hoogte.
ik heb ook zo'n last van voorweeen, al bijna twee weken en ik word er gek van. gisteravond werd het erg en ik dacht dat het eindelijk begonnen was maar nee het is weer gestopt. straks ben ik nog te moe als ik moet bevallen als het zo door gaat. @vonkje27 wat lekker dat ze je willen strippen, ik hoop dat ze het bij mij ook gaan doen. de kleine is hier ook volledig ingedaald. waar hebben jullie het meest last van? ik van mijn rug, als ik zo'n voorwee heb kan ik niet blijven liggen das erg vervelend s nachts nog veel sterkte. groetjes
hoi spooky, naar he die voorweeen. het vervelende is gewoon,dat ze soms zo erg op weeen kunnen lijken. alleen ze houden ineens op. ben zeker blij dat ze me volgende week gaan strippen. hoop dat ze er voor die tijd al is. wanneer moet je weer naar de vk? kun je gewoon vragen of ze je stript. meestal doen ze daar niet zo moeilijk over. slapen doe ik sowieso niet veel,want mijn heupen doen me zoveel zeer. ben standaard elke morgen om 5 uur wakker en weer aan de schoonmaak. meestal slaap ik op mijn zij en als ik niet meer lekker lig,word ik weer wakker,draai me om en slaap weer ff. moet maar zo denken,tis allemaal de moeite waard. als straks alles voorbij is en ik heb de kleine in mijn armen weet ik waar ik het allemaal voor gedaan heb.
Dit is inderdaad mijn eerste zwangerschap vonkje. Fijn dat je nog wel energie hebt! Ik heb vandaag echt een bagger dag... Zó verschrikkelijk slecht geslapen vanacht! Waar ik het meest last van heb Spooky zijn pijnen die gepaard gaan met ongi-pijn achtige krampen. En ik bed kan ik echt niet meer lekker liggen! Ik word telkens wakker van pijn in mijn heupen en een ontiegelijk zere schouder : Mijn rug had ik veel last van, maar dat is eigenlijk al een paar dagen helemaal weg... ook zoiets raars
@ vonkje27 ik moet vrijdag de 13de weer naar de vk maar ik hoop dat de kleine er dan al is. ik denk niet dat ze me wil strippen of ik moet wel erg moe zijn. en idd als de kleine er is zijn we het allemaal weer vergeten @ minyaweth erg he pijn in je heupen. je kan het ook niet weg masseren ofzo. ik moet me ook steeds omdraaien en tijdens het omdraaien krijg ik weer last van harde buiken en het omdraaien zelf heb ik ook last van mijn heupen als ze nou kunnen zeggen dat het nog een week ofzo duurt dan vind ik het niet zo erg maar je kan gewoon tot 42 weken lopen en dan nog ingeleid moeten worden. ik vind het niet zo erg om tot 42 weken te lopen maar laat die voorweeen dan stoppen