hey meiden, Hier ook nog 1 met "voorweeen". Ben 5 maart opgenomen geweest ivm weeen en dit is weer gestopt. Ik had toen 1cm ontsluiting. Heb nu sinds gisteren 12.00 uur weer weeen en vanmiddag waren ze minstens een uur om de 3 a 4 minuten. we hebben toen de vk weer gebeld en die is geweest. Heb alleen geen extra ontsluiting en de kleine ligt nog niet helemaal ingedaald. Of te wel, de weeen doen echt niks. Niet indalen en ook niet om geboren te worden. En het is inderdaad om moedeloos van te worden. Nu zijn de weeen weer wat rustiger, maar de vraag is voor hoelang. Ik vind het niet erg als de kleine nog even blijft zitten, maar dan wel zonder weeen graag. Zo even mijn frustatie kwijt hoor.
hoi, tascha,ik kna me voorstellen,dat je daar erg moe van word. vervelend,dat je nu al weeen hebt,maar helemaal dat ze niks doen. die voorweeen is ook erg vervelend. ik heb mezelf voorgenomen,dat ik binnen een week mama ben. of ze komt spontaan,meeste mensen gokken op de paasdagen,of het strippen werkt wel. het blijft rommelen,dus ben erg benieuwd. dames,die laatste loodjes zijn idd het zwaarst,zeg. ik hoop,dat het voor jullie allemaal ook niet lang meer duurt. spooky,ik hoop voor je,dat je kleintje snel komt en anders dat de vk je wil strippen. in ieder geval heel veel succes meiden en ben erg beniweuwd.
Ik heb ook bijna twee weken met voorweeën gelopen, althans, dat dacht ik. Ik heb toen toch maar de vk gebeld omdat ik er echt bekaf van was. Toen de vk kwam bleek ik al 7 cm ontsluiting te hebben en dus al dagen met ontsluitingsweeën te hebben gelopen. Misschien kun je je vk vragen of ze toch even wilt kijken?
dat is zeker apart,zeg. ik heb wel het gevoel dat het echt voorweeen zijn,omdat ze ook in een keer stoppen. ik wacht het gewoon nog ff af. het is nu vrij rustig en ik hoop,dat het stilte voor de storm is. afwachten,meer kan ik toch niet doen. had vanmorgen weer een mega aanval van nesteldrang en ben gelijk ook ff naar de kapper geweest. zo van,mocht ik vanavond bevallen zit in ieder geval mijn haar goed,hahaha.
Nou gisteren moest ik terug komen in t ziekenhuis voor controle, en ik zal even vertellen hoe t was gegaan dat had ik namelijk beloofd Ze wilde niet naar mijn ontsluiting kijken hiervoor had ik altijd iemand anders en die kijkt iedere keer als ik op controle kom omdat ik al ontsluiting heb maar goed. Ook heb ik nu een te hoge bloeddruk, en spuug ik de hele dag door. En ook houdt ik vocht vast.! en barst ik van de hoofdpijn. Ze wou me gisteren in t ziekenhuis opnemen maar ik wilde liever naar huis toe, want thuis kan ik ook rusten nu het moet.! Ook heb ik geen last meer van harde buiken dus ook bij mij is t ineens stil. Bij mij vorige bezoek zei de verpleegster dat ik met de pasen mijn kleine meisje in me armen kon nemen, maar naar mijn gevoel denk ik van niet ze is veels te rustig. Wel lag ze helemaal vast in de bekken:d Dus t is nu maar afwachten he' Alleen wordt ik zo gek van de pijn en t spugen Liefs Lieverdje,
Lieverdjuh, misschien is dat juist een goed teken, dat ze zo rustig is! Kinderen worden vaak vlak voor de geboorte rustiger, dus heb vertrouwen!
Is dat zo pienie? Dat baby's vlak voor de geboorte rustiger worden? Hmmm... dit kleine spookje is sinds gisteren ook redelijk rustig.... Hahaha, zal je nog zien dat mensen gelijk gaan krijgen hier: ze zeggen namelijk allemaal dat het kindje op mijn verjaardag (morgen 9 april) geboren zal worden als kadootje voor mij Pfff... we wisten het al, maar nu is het officieel: wachten duurt lang!
zeg dat wel...hier roept the whole fam. ook het wordt een paaskuiken, maar ik begin er geen vertrouwen in te krijgen...ik loop nog wel effe denk ik....
oh wat is dat wachten vervelend,he. vooral nu mensen om je heen,allemaal voorspellingen gaan maken. bij mij zeggen ze ook dat het een paaskindje word,maar denk het zelf niet. @lieverdjuh,ik hoop voor je dat het gauw doorzet,vooral nu je je zo min voelt. dat lijkt me helemaal niet leuk en dan kan ik me voorstellen dat je het zo snel mogelijk achter de rug wilt hebben. hier is het ook erg rustig. heb vanacht voor het eerst heerlijk lekker doorgeslapen en ook de voorweeen zijn aardig gestopt. de kleine is ook lekker rustig,dus ik denk dat is sowieso doorloop tot woensdag. hopelijk heeft het strippen het gewenste resultaat,maar mijn vk is erg hoopvol. ze denkt zelf dat het strippen wel het laatste duwtje kan zijn,die ik nodig heb. afwachten dus nog steeds. vind het wel erg moeilijk om niet de hele dag ermee bezig te zijn. hebben jullie dit ook? ik denk er veel aan en als ik weg wil,vraag ik me dan toch af of dit verstandig is. ik wilde morgen eigenlijk naar de braderie,maar die is een half uur fietsen hiervandaan,dus of het echt verstandig is? nou in ieder geval iedereen een fijne pasen en ik ben erg benieuwd,of er nog paaskindjes komen. groetjes
Haha, het afvragen of het verstandig is als ik graag weg wil herken ik erg goed! En juist nu wil ik graag heel veel dingen ondernemen om maar niet continue met 'de bevalling' bezig te zijn! Maar om eerlijk te zijn, lukt het me toch niet om mijn gedachten ergens anders naar toe te leiden. Althans, niet lang! Ik ben er gewoon zo verschrikkelijk mee bezig... Een paaskindje zal het hier denk ik wel niet worden. Het is hier nog steeds redelijk rustig, maar ja, dat zegt natuurlijk in princiepe ook helemaal niks! Fijn dat je voorweeën eindelijk zo goed als gestopt zijn Vonkje! Even lekker adem halen meid! Ik hoop echt dat het strippen je helpt! Of dat het kindje gewoon eerder komt natuurlijk!
het is hier nog steeds erg rustig. volgens mij heb ik wel een scheurtje in mijn vliezen,maar nog steeds geen weeen. alleen maar een beetje gerommel nog,maar nog geen heftige weeen. pff,wat duurt wachten lang he. hopelijk zet het snel door. ja,vind het nog steeds moeilijk om er niet continu mee bezig te zijn. ben vandaag wel thuis gebleven. dus er zijn nog geen paaskindjes? succes allemaal
Hier ook nog niks....alles super rustig en ik wil nu wel eerlijk toegeven ik ben het wachten zat....tis net alsof elke dag een eeuwigheid duurt....wachten op....de eerste wee of het breken van de vliezen....jak..... Hey vonkje, verlies je ook vruchtwater dan? Dat zou ik wel even melden aan je vk...want als je een scheurtje in je vliezen hebt en 24 uur later nog geen beeb leiden ze je in....had ik bij Sem ook!
hoi, ik bel morgenochtend de vk ff voor de zekerheid. verloor sowieso al vocht,maar dat was urine. volgens mij zit er een scheur in de vliezen,want ruikt erg zoetig en verlies meer vocht dan normaal. morgenvroeg,bel ik direct. het rommelt wel meer,maar zit nog niet echt regelmaat in en kan ze ook nog niet echt heftig noemen. ja,wachten is idd erg vervelend,hoop dat het vanavond doorzet.
Hier ook nog steeds vrij rustig... Af en toe wel het 'voorweeën' gevoel... Voel me wel wat minder vandaag: erg moe en hoofdpijn (en dat op mijn verjaardag ) Denk dat de slapeloze nachten me nu echt beginnen op te breken en zie nergens de lol meer van in. Nee meiden, ik ben er echt helemaal klaar mee! Het mag van mij nu wel een keer komen!
gister weeen gehad vooral in mijn rug ik dacht het dat het zou beginnen maar s avonds stopte het weer en vanmorgen om elf uur is het weer begonnen. kword er helemaal gek van. sterkte allemaal
Ook hier nog geen paaskindje, en wat voel ik me ineens goed ik ben niet meer misselijk geen buikpijn meer niets meer, en ik voel me kleintje weer veel bewegen Maarja zolang ik me goed voel mag ons meisje van mij nog wel lekker blijven zitten in me buik zodat ze nog eventjes lekker door kan groeien. En allemaal nog een fijne 2e paasdag toegewenst!
iedereen idd nog fijne 2e paasdag. en minyaweth,gefeliciteerd met je verjaardag. heb toch maar ff de vk gebeld,ze komt straks even kijken of idd mijn vliezen zijn gebroken. vind het nu wel erg spannend worden,hoor. jammer,dat er nog geen paaskindjes zijn,hahaha. lieverdjuh,wel lekker dat je je weer lekker voelt. aldoor pijn is ook niet leuk. groetjes
tjonge jonge...wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg.....het begint al bij het zwanger worden, heel je lichaam is ervan overtuigd zwanger te zijn en 3 dagen later wordt je vrolijk ongesteld....en nu....denk je dat de bevalling begonnen is....weeën met regelmaat en je kind van bijna 2 kukelt van de stoel en er is geen wee meer te bekennen...weg...foetsie....pffffffff hoezo raar! MINYAWETH VAN HARTE MEID MET JE VERJAARDAG!