Dankjewel voor de felicitaties meiden Het zal jullie wel niks verbazen maar: nog steeds niks! Gister heeft het wel de hele dag en avond gerommeld, maar daar draai ik me al helemaal niet meer voor om Ik ben nu op het punt dat ik denk ik alleen nog maar zal 'schrikken' op het moment dat me vliezen breken! @Spooky: Hoe is het nu? Hopelijk zetten de weeën door! @Semmie: Grrr... ook bij jou de weeën gestopt? Die 'aprilkindjes' zijn wel mooie plagertjes hoor! @Lieverdjuh: Fijn dat je je eindelijk beter voelt! Kan je mooi wat energie opbouwen en even lekker op adem komen meid! Geniet ervan! @Vonkje: Wat zei de VK? Ben erg benieuwd!
gister dacht ik echt dat het was begonnen. de hele dag weeen en s avonds werden ze steeds pijnlijker en vanaf 9 uur om de 7 minuten. om 11 uur ging ik naar bed, kheb amper kunnen slapen maar de weeen zijn minder geworden helemaal qua pijn. mijn vriend moest werken en ik kon niet meer slapen. nu ben ik dus wakker en komen de weeen weer een beetje. ik word er zo moe van, zet het nou door of blijft dit zo. ik hoop dat het met jullie beter gaat. groetjes spooky
Ik had gisteravond om 23:00 ook gemene krampen deden echt zeer, en had echt zoiets van...als dit doorzet...kat in het bakkie...maar helaas....om 1:00 stopte het weer...pffffff wordt er wel moe van onderhand hoor!
hoi allemaal, nou de kogel is door de kerk. dinsdag ochtend ben ik opgenomen en aan de weeenopwekkers gelegd en uiteindelijk is woensdag om drie minuten over 12 is mijn dochter geboren. ze heet charlène en ze woog 2950 gram. ze is kerngezond en we zijn gister ochtend thuis gekomen. groet miran
Hey Vonkje! Ik dacht al dat je stiekem aan het bevallen was! Je was ineens weg Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!