ik heb net getest, en ik zie geloof ik een licht streepje. we wouden snel een tweede, maar aangezien mijn cyclussen altijd overhoop lagen vorig jaar dacht ik dat het eeuwen zou gaan duren. (we hebben toen ovu sticks gebruikt, en wouden het nu zonder alle poespas doen) ben pas net 1 keer ongi geweest.... WHEEEEEEEEEEEEEEEELPPPPPPPPPP???????????? vind het zooo leuk maar had het zoooooooooooo niet verwacht
heb m ff open gemaakt anders weerkaatst dat plastick. heb er een streepje bij gezet, zien jullie m ook?!???????????????
Nou ik zag m al voordat ik zag dat je er een pijltje bij had gezet Dus als je t mij vraagt dan is t echt zo! Dus bij deze...vast heel voorzichtig: gefeliciteerd!
haha oke, fijn die bevestiging ik loop heel erg te trillen... hmmm zo apart. zo snel............... whaaaaaaaaaaaaaaa
nou idd een duo wagen! wheeeeelp hahaha mn vriend is ook reuze blij! t voelt alleen wel ontzettend onwerkelijk. zit nog maar op dag 25 van mn cyclus dus heb wel voor mn nod getest (maar had ik met Sam ook) dus ik wacht nog maar even rustig af of het goed gaat. het is wel erg vlot na de bevalling. hoop maar dat dat niet erg is. voel me zoooooooooooooooooo raar.....
ik zie een tweede streepje, gefeliciteerd! ik ben ook eerder zwanger dan verwacht en vind het super spannend en super leuk! ben ook aan het uitzoeken wat een leuke/handige duowagen is
haaaai !!! jaaaaa leuk zon duowagen. vond ik er altijd al schattig uit zien, 2 van die hummels in zon kar! mijn broer en ik schelen ook maar 12 maanden, en wij zaten ook in zo'n kinderwagen waar je tegenover elkaar zit, dat vonden we altijd prachtig zei mn moeder!! we waren altijd samen aan het kletsen en ouwehoeren in dat ding
ik lees net op een ander topic dat predictor wel es vals positief aangeeft!>!>!!>?!??!?!?!?! :S ik had de vroege test van predictor. iemand hier ervaring mee? naja afwachten maar he haha
Ik heb zelf geen ervaring met deze test, maar ik heb inderdaad wel gelezen dat 'ie vaak valse uitslagen geeft. En moet het streepje trouwens niet meer naar rechts staan, dichterbij de controlestreep?
haai haai! nee hij staat goed, als ik het plastic erom doe, dan staat het streepje precies in het rondje waar die hoort te komen
Ik kan me niet voorstellen dat er een streep komt zonder hcg. Andersom hoor je meer, dat er geen streep komt terwijl je wel zwanger bent. Volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger!!!! Gefeliciteerd......YIHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!