Fijn dat alles er wel gewoon goed uit zag! Hopelijk gaan de harde buiken snel wat meer afnemen! Had ook nog niet gehoord dat er medicatie voor bestaat en ja, kan het ook veroorzaakt worden door de vele bewegingen? Hier vandaag gelukkig weer een betere dag, maar gister ook echt heel veel last gehad van pijnlijke harde buiken. Valt ook echt geen peil op te trekken. Krijg ze zowel in rust als dat ik bezig ben en heb het nu ook al 2 x gehad nadat ik intiem ben geweest met ml. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dat juist tot de 20 weken ongeveer en daarna niet meer, hebben jullie er dan ook last van (gehad)?
Hi, Ja die medicatie heb ik speciaal gekregen tegen de harde buiken. Bij mij werden het stiekem weeën in mijn 1e zwangerschap. Ik moet zeggen het helpt goed! Ik moet eerlijk bekennen dat wij al heel lang niet intiem zijn geweest. De gynaecoloog zei ook dat dat op een zeer laag pitje moest. Zodra je opgewonden raakt en vooral bij een orgasme trekt de hele boel samen vandaar. Niet echt gezellig maar het is het waard! Strakjes weer alle tijd vd wereld! Liefs!