Hallo iedereen Heb nu een baan als interieurverzorgster hele fijne baan, maar heb beetje mijn twijfels werk nu tot half 8 iedere dag en ze willen nu hebben dat ik tot 10 uur ga werken Vind ik dus niet zo heel fijn Woon zelf in tilburg ben benieuwd of er mensen zijn die in tilburg wonen en werken, en waarvan ze zeker zijn dat ze nieuwe collega's zoeken Wat voor werk maakt niets uit Ben benieuwd naar vlugge reacties Alvast bedankt dames Veel liefs winnie
Ik ook wel winnie maar voor mij zal dat er denk ik niet meer inzitten :S Hoop dat je wat vind meid, want ja waar je nu werkt, die mensen, pff.. eikels... Succes meid!
denk dat er veel schoonmaakbedrijven nieuwe mensen zoeken. Of wil je niet meer in de schoonmaakbranche werken?? mijn moeder werkt voor Vitron niet ideaal maar dat is geen enkel schoonmaakbedrijf denk ik. mijn moeder heeft overal pantjes waar ze moet schoonmaken. Ze kan zelf opgeven hoeveel uur in de week ze wil werken. nu is het vakantie tijd en dus erg druk groetjes Kiowa
ik heb ook bij vitron gewerkt. hoe heet jou moeder en nee hoeft niet persee in de schoonmaak terug is wel een fijne baan maar ja moet wel leuk zijn liefs winnie
asjuh heb ik ook al gedaan dat werk Niets voor mijn Maar tocg fijn dat je aan me dacht dank je liefs winnie