Halo iedereen, Heb iets heel vreemd voor,hopelijk kunnen jullie mij helpen Het is eerst begonnen met wat pijn aan mijn tepels,dan kreeg ik plots bruinverlies(weinig)1,5 voor ik normaal moest menstrueren dit duurd nu ondertss 10dagen . Ben ook wat meer moe als anders en soms misselijk maar weet niet of ik het mij inbeeld.Heb vandaag test gedaan maa die is negatief,ik weet momenteel geen raad meer.
Ik weet niet precies wanneer je ongesteld had moeten worden en of je regelmatig ongested bent, maar ik zou over een paar dagen nog eens testen. Niet bij iedereen is de test gelijk positief. Ik weet natuurlijk niet hoe graag je zwanger wilt worden, maar soms kun je je inderdaad zwangerschapskwalen inbeelden.
Hey nikespits, normaal ben vrij regelmatig en heb ik een cyclus van 24 dagen. Mijn menstruatie had morgen de 10de sept moeten beginnen maar bruinverlies is gestart op dond 30aug en dit al tot gisteren. Wil wel héél graag zwanger worden want ben ondertt al 1.5 gestopt met de pil,dus mag nu wel gaan komen.Groetjes
K heb 18-8 zou k ongesteld moeten worden, 19-8 heb k wat bruin verlies gehad. Dit duurde maar 2 dagen. Daarna kwamen wat kwaaltjes zoals avonds een opgeblazen buik, wit verlies, moe. Daarna test gedaan..negatief. toen begonnen mijn borsten pijn te doen en mnd ogen werden droger als k mn lenzen uit deed. Weer een test gedaan weer negatief. Inmiddels zijn we 8 weken verder en k weet nog niks. Vandaag 12-9 test gedaan weer negatief. K moet 17-9 ongesteld worden! Íemand tips? Of wie heeft dit ook , mee gemaakt?
Bedankt voor de reacties, k zal afwachten en hopen op goed nieuws! @lov23 : toch hoor je vaak dat je zwanger kan zijn ondanks negatieve testen, daardoor wordt je nog meer onzekerder!
Nou..... Als de test negatief is zegt dat niet altijd wat.... Ik was 2 maanden zwanger, maar volgens de arts had ik buikgriep. Ok... maar die "buikgriep" bleef lang hangen.... Arts test gedaan...... negatief Eenmaal 3 maanden zwanger deed ik toch maar nog een test... en ja hoor...... positief!! Toen echo gehad en hoorde ik dat ik al 3 maanden zwanger was... Natuurlijk even de arts boos aangekeken... maar het schijnt dat niet iedereen gelijk een hoge waarde aan HCG heeft. Of dit ook zo is? Weet ik niet...... maar dit was mijn verhaal.
Bizar verhaal! we leuk natuurlijk! Maar zei hij dan dat je door de buikgriep niet ongesteld werd of had je pseudo menstruaties?
Ja oke die uitzonderingen zijn er altijd en dat kan wel...maar ook probereb nuchter te blijven dat bedoel ik alleen...
Ik heb 2 cyclussen geleden 1,5 week bruinverlies gehad voor ik ongesteld werd. Bij mij is bruinverlies altijd een teken van een naderende ongi. Gelukkig niet elke keer zo lang, maar het kan dus wel dat t al 10 dagen of langer duurt...Ik hoop natuurlijk voor je dat je niet ongesteld wordt en zwanger bent!!