ik dacht dat het moe zijn de eerste 12 weken was. nou van mij mag dat ophouden nu hoor.. lig tegewoordig om 9uur op bed en val gelijk in slaap.. hoe is dat bij jullie gegaan? en wanneer ging het over? groetjes sandra
Ik ben nog steeds zo erg moe. Had ik bij de zwangerschap van mijn andere zoontje ook,echt de hele zwangerschap. Daar in tegen was ik bij zwangerschap van mijn dochters juist heel aktief
Ik heb het nog steeds. Moet dan ook als we 's avonds wat willen gaan doen, eerst s middags naar bed anders red ik het niet....
Ik ben ook nog steeds ontzettend moe. Ik werk nog gewoon hele dagen en als ik dan 'savonds thuis kom heb ik nog net genoeg energie om te koken en te eten en daarna vlug slapen . Hoort er gewoon bij denk ik
Ook bij mij is het niet over gegaan helaas! Dit fitspurt die je zou moeten krijgen, is bij mij nooit aangekomen..... ZOu hele dagen kunnen slapen. (Doe ik nu ook hihi) Veel succes, en geef er regelmatig maar aan toe, want het gaat echt niet zomaar over hoor!
ik ben bij beide zwangerschappen moe geweest tot een week of 16. Daarna vol energie, en nu rond de 29 a 30 weken ben ik weer zo moe. Ik lig ook iedere avond om half 9 in bed (tenzij ik moet werken) Geef er maar lekker aan toe, je lichaam heeft het nodig.
Tot ongeveer week 12/13 was ik vreselijk moe. Daarna ging het gelukkig steeds beter, wel af en toe nog dagen dat ik moe was maar het wisselde elkaar meer af. Nu helaas weer erg moe maar ik ben dan ook al een week flink ziek
ik ben nu ook zoooo moe, lijkt nog wel wat erger te worden de afgelopen twee weken, maar goed, gewoon bijtijds naar bed en in het weekend niet te veel afsrpaken (is nog niet echt gelukt) misschien helpt dat...
ik dacht echt dat het over ging.. nou ja niet bij iedereen dus.. maar ik lag nooit voor 12 uur op bed. en nu ineens 9 uur. ben ik echt niet gewend, en wil dat het over is .. maar je moet er wat voor over hebben he!?
Hier ook zo een die zich er bijna elke dag doorheen moet trekken Ik ben wel iets minder misselijk dan voorheen maar die vermoeidheid gaat niet weg, ik slik vitaminen maar toch helpt dit niet. Ik moet 9 à 10 uur slapen per dag om me enigzins wat goed te voelen anders ben ik een wrak. Gelukkig werk ik deeltijds. Daarbij komt dat ik in de winter zowiezo al meer slaap dan in de zomer. Mijn droom is om een winterslaap te houden en helemaal fit ontwaken in de lente. Ik heb deze tijd niet veel aan m'n dag als ik zo futloos ben. Je bent dus niet de enige hoor.
ben ook nog steeds erg moe maar heb vannacht een goede nacht gehad...dus ik hoop dat dat scheelt ik ga s`middags ook vaak ff een uur op de bank liggen en`sàvonds erg vroeg naar bed.ik hoop dat dat straks ook wat beter word en dat ik iets meer energie krijg! je bnet dus niet de enige....
Hier ook zo iemand die kei en kei moe is... Vandaag kan ik me echt nergens toe zetten zo moe voel ik me... Ik kan daar helemaal niet zo goed tegen, ben altijd wel bezig en heb altijd wel plannen... Maar ja ik probeer er nu maar zo veel mogelijk aan toe te geven het is ff niet anders he! suc6 allemaal Catheleine
Ik ben ook al een week of 2 gewoon elke dag moe, s'morgen om 11 uur ging ik t liefst alweer naar bed Nu ook, ik zit op mn werk, maar ben te moe om me echt ergens op te concentreren, ben zelfs op vrijdag avond al om 9 uur naar bed gegaan..ook niet erg gezellig voor mn vriend En het vervelende is ook gewoon dat ik s'nachts niet goed slaap, word steeds wakker omdat ik misselijk ben, buikpijn heb of gewoon omdat de hond aan t ronlopen is maargoed, ik hoop dat het snel weer wat beter gaat, t is in elk geval voor een goed doel, dus dan vind ik het minder erg
Moet zeggen dat ik 's avond wel eerder in bed lig dan wanneer ik niet zwanger ben, en ben wel sneller moe, zeker als ik iets actiefs gedaan heb zoals poetsen ofzo, dit gaat zeker nu ook in etappes. Dus bv stofzuigen en dan effe zitten, en dan weer door met volgende klusje.
Ben al de hele zwangerschap erg moe. Slaap meestal 12u per nacht, en 't liefst 's middags ook nog even.
heb het nu ook de hele zwangerschap. lig nog steeds elke avond om 8 a 9 uur op bed, maar lang slapen lukt niet meer. mijn lijf doet te veel pijn, dus ik slaap ongeveer 2 uur achtereen en ben dan weer lang wakker. slaap je ook niet echt van bij
Ik ben ook nog steeds moe. Ik werk tot`15.00 uur en als ik dan thuis ben dan ga ik nog ff mijn mail checken en dan duik ik mijn nest in tot een uur of 6 en lig 's avonds rond 9 uur/half 10 weer in bed. Ik ben bang dat die moeheid bij mij niet over gaat.