ik had eergister avond toen ik in bed lag elke keer krampen en steken in mijn buik en dan verdween het weer en ff daarna kreeg ik het weer en dat zo'n 6 keer achter elkaar en de dag erna had ik geen last en sávonds kreeg ik een heel erg ongesteldheids gevoel en was ik helemaal niet lekker dus ben daarna me bed ingegaan maar maak me best zorgen me moeder denk dat het michoen voorweeen zijn geweest en dat ik het rustiger aan moet doen maar ik werk al halve dagen en verder doe ik heel weinig en ben nou best wel bang dat het straks michien echt gaat gebeuren en ik ben nog geen 31 weken dus dat zou wel heeel vroeg zijn moet ik me zorgen gaan maken en zijn er meer meiden die dit ook hebben gehad en dat er niks aan de hand was of is het gewoon de groei van mijn baarmoeder ik heb het alleen nog niet zo erg gehad,ik weet het ook niet ik hoop dat iemand mij kan gerusttellen of moet ik toch maar de verloskundige bellen sorry voor het lange ingewikkelde verhaal.maar moest het ff kwijt. liefs diane
denk dat het oefen weeen waren, ik heb het ook wel is gehad. als je het echt niet vertrouwd gewoon je vk bellen.
daar is je v.k. toch voor? als je je onzeker voelt om dit soort klachten kan je ze volgens mij altijd bellen.