MOE!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door flotsje, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flotsje

flotsje Niet meer actief

Ik ben met name overdag zo enorm moe.. voel me een beetje uitgeput.. Jammer genoeg zodra ik ga slapen is dit over... Wordt ik rond een uur of 4 wakker en heb dan echt moeite met inslapen..
    Is dit normaal? Meer mensen hier last van?

2. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Hoi

ik was vorige week ook zo moe! Inslapen heb ik geen moeite mee, viel bijna op werk in slaap, dus dat agat wel goed :D

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik had het de vorige zwangerschap ook, en nu ook, maar nog niet zo erg. Ze zeggen dat het met 12 weken wegtrekt, en dat je je energie terugkrijgt. Gebeurde bij mij helaas niet. Maar het hoort er bij helaas.

4. irryproppy

21 dec 2006
    42
    0
    0
    Ik ben ook zo moe,kan wel een gat in de dag slapen!

5. natasha28

natasha28 Lid

26 mrt 2008
    92
    0
    0
    vanaf wanneer werden jullie zo moe?

Ik vraag dit, omdat ik nu een week voor mij NOD zit en heel erg moe ben...kan echt de hele dag wel slapen. Normaal heb ik dit niet....

groetjes

6. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Ik had 4 dagen voor mijn NOD al flink last van vermoeidheid viel sávonds al om 8 uur in slaap en snachts flink dromen en erg onrustig slapen en tegen half 6 in de ochtend klaar wakker zijn.

Liefs Sbabe

7. flotsje

flotsje Niet meer actief

Dat heb ik dus precies hetzelfde sbabe... begint nu iets minder te worden, vanacht eindelijk een keer doorgeslapen....!

8. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Herken het helemaal!
    En helaas gaat dit niet altijd snel over. Slaap wel de hele nacht door, maar ´s middags weer zooo moe dat ik weer even ga liggen. En ´s avonds weer rond 09,00u naar bed.

Hoop dat dit toch snel voorbij is!

9. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb het ook al een paar weken. In het begin werd ik ook steeds om 5 uur wakker maar tegenwoordig ben ik zo moe dat ik rustig om 9 uur er in lig of eerder en ook pas rond die tijd wakker word.

10. Esin

Esin Niet meer actief

Ik ben ook zo ontzettend moe..

Ik heb geen energie om maar ook iets te doen...

Ik ben ook prikkelbaar merk ik, ik heb nog een kleine rond lopen en ik kan nu minder van haar hebben..
    Waar ik me dan weer schuldig over voel..

Hoop dat die moeheid rond de 12 weken weer wegtrekt..

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    pff moe ja echt wel en prikkelbaar tegen de andereidd ook heel erg.

helemaal als ze snachts wakker word pff zoals afgelopen nacht ben ik 3 uur lang met dr bezig geweest echt verschikkelijk. als je zo moe bent.
    moet nu ook zo ff gaan liggen voor ze wakker word hihi.

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    O jaaa... ik ben ook zo moe. Doodmoe. Ik kan helemaal naar en draaierig van de slaap worden. En dat midden op de dag. En ik slaap en slaap en slaap ( als ik er niet uit moet om te plassen) dus daar kan het niet aan liggen.

Mijn Lief zei al: je vergeet even dat je lichaam nu overuren draait met het maken van een nieuw leven. ik dacht..je hebt nog gelijk ook. In deze tijd gebeurt er zoveel met dat kleine ding...daar zou je wel moe van worden.

13. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ik heb in het verleden de ziekte van Pfeiffer gehad waarbij je uitgeput en moe bent... en deze vermoeidheid van de zwangerschap komt aardig in de buurt van die vermoeidheid van Pfeiffer :confused: Dus dames, ik begrijp jullie volledig! Ik ben ook vooral 's middags midden op de dag moe, en 's avonds vanaf acht uur beginnen mijn luiken alweer dicht te vallen. Ik ga echt altijd voor tien uur naar bed (als ik echt niet meer op kan blijven) en word dan wel om zeven uur wakker dus blijkbaar heb ik aan negen uur slaap wel genoeg :) en dat terwijl ik voordat ik zwanger raakte echt nooit voor middernacht in bed lag! ;) Ik hoop echt vurig dat het met twaalf weken weg gaat want dan hoef ik dit nog maar eventjes te voelen!
    Ook de prikkelbaarheid herken ik heel erg. Er hoeft maar iemand verkeerd naar me te kijken of ik ontplof bijna. De tranen zijn er dan ook heel snel bij, terwijl ik normaal bijna nooit huilde... hormonen!

Liefs
    mamatoB

14. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Joh ik ben ook zooooo moe steeds...
    En heb een soort wolkjes in mijn hoofd
    Als ik een dutje wil doen,dan is de slaap over kan moeilijk in slaap komen...

15. Kubus74

Kubus74 Lid

21 jan 2009
    20
    0
    0
    Den Bosch
    Het moe zijn is geen uitzondering, dat heb ik ondertussen wel begrepen.
    Maar ondanks dat word ik 's nachts wakker en kan dan gewoon niet meer in slaap komen!
    Ik lig vervolgens anderhalf tot twee uur naar het plafond te staren (bij wijze van spreken dan, het is toch donker hé).
    Wanneer dan om zeven uur de wekker gaat begin ik al gebroken aan de dag.
    Herkenbaar voor iemand?

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Join the club!

17. happymama

happymama Niet meer actief

hey
    ben nog niet zwanger voor zover als ik weet dan .
    maar ben ook de hele dag door gaar.
    savond's pikken en jeuken mijn ogen . draag wel lenzen maar heb daar nooit last van gehad mijn lezen worden op dit moment droog en is heel vervelend.
    hoop dat t een teken is !

18. Melissa001

Melissa001 Actief lid

12 dec 2007
    255
    0
    0
    Het zou kunnen lisa1983

Veel succes met testen over een paar daagies!

19. happymama

happymama Niet meer actief

heb vandaag een ontzettende ongi pijngehad nu is t weer gezakt
    moe ben ik dus nog steeds en mijn borsten doen nog pijn .
    het kunnen natuurlijk symptomen zijn van ongi en zwangerschap .
    duurt lang wachten !

20. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Ik ben ook erg moe, vooral ook in de middag. Ook word ik midden in de nacht wakker en weet niet waarom. Het hoort er gewoon allemaal bij. Zolang het goed gaat met je kindje maakt het toch niet uit? Ik vind het niet erg, als mijn kindje het maar naar der zin heeft in mijn buik :)!

Groetjes

Deel Deze Pagina