Kans op een zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lara25, 14 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara25

Lara25 Lid

8 mrt 2009
    21
    0
    0
    Hallo allemaal,

Sinds paar dagen ben ik regelmatig misselijk, duizelig, had wat steken in mijn onderbuik, hoofdpijn enz. Nu wil ik graag weten of ik misschien zwanger ben. Ik heb 4 maart zitten klussen en ik voelde 6-7 maart mijn eisprong. Na mijn eisprong begon ik me heel moe, lusteloos te voelen. Ik heb zelfs een dag in bed gelegen. Ik was zo moe, misselijk en duizelig. Ook is mijn onderbuik vrij opgezet, en dan ook echt mijn onderbuik. Mijn darmen lijken ook helemaal van slag te zijn :oops: Ook heb ik last van maagzuur. Na mijn eisprong kreeg ik ook last van mijn borsten, voelde soms wat steken en ze werden wat gevoeliger. Ik moet ongeveer 20 maart ongesteld worden. Ik wil dolgraag een zwangerschapstestje doen maar is het daarvoor niet te vroeg?

2. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hallo Lara,

Nu een test doen lijkt me niet heel handig. De HCG waarde is nu nog heel laag als je zwanger bent en dan kan je test een ander beeld geven. DAn zou de test negatief zijn terwijl je misschien wl zwanger bent.
    Het zou natuurlijk goed kunnen dat het raak is!
    Ik hoop het voor je maar ik zou wel even wachten met testen!

Groetjes Bolle Buik

3. Lara25

Lara25 Lid

8 mrt 2009
    21
    0
    0
    Hoi Bolle buik,

bedankt voor je snelle reactie. De verschijnselen die ik nu heb, heb ik nog nooit gehad. Daarom ga ik onwijs twijfelen. Het wachten duurt mij veel te lang :oops: Ik heb helemaal geen geduld met zulke dingen... :oops:
    Vooral het misselijk zijn, is heel nieuw voor mij. Het af en toe hebben van maagzuur ook. Verder heb ik ook heel weinig last van mijn borsten, alleen in de avonduren. Normaal gesproken wanneer ik ongesteld moet worden, begint al ruim een week van te voren mijn borsten zeer te doen. Nu zijn ze juist heel zacht geworden.

4. Bolle Buik

Bolle Buik Actief lid

21 feb 2009
    281
    0
    0
    Hallo Lara,

Het kan natuurlijk goed zijn dat je zwanger bent. En sommige meiden testen ook al voor hun NOD maar hou er rekening mee dat de testresultaten misschien anders zijn dan je denkt. En misschien als je nogmaals een test doet op of na je NOD dat hij dan weer anders is...
    Ik kan ok niet meer wachten hoor. Wat dat betreft zitten we in hetzelfde schuitje. Jij kan op dit moment over 7 dagen testen en ik met 8..
    Spannend ik ga in iedergeval gewoon nog even wachten hoe moeilijk ik het ook vind.
    Ik ga nu zelf steeds zoeken naar zwangerschapsymptomen. Ik ben ook al een week zo vreselijk moe. Kon smiddags niet eens me ogen op houden op het werk. Gistermiddag gewoon een dutje gedaan. Me borsten zijn gevoeliger. Me buik rommelt een beetje.. Dus je begrijpt ik kan en wil ook niet meer wachten maar we moeten maar even volhouden...

Groetjes Bolle Buik

5. Lara25

Lara25 Lid

8 mrt 2009
    21
    0
    0
    Hoi Bolle Buik,

Ik snap precies hoe jij je voelt, ik kan ook niet meer wachten. Het liefst test ik het nu meteen, geen seconde later. Ik vind het gewoon vreemd dat ik misselijk ben en last heb van maagzuur, wat ik voorheen nooit had. Ook ben ik plotseling even duizelig. Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat : )

Deel Deze Pagina