Zou ik zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Onbekend21, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onbekend21

Onbekend21 Nieuw lid

26 mrt 2009
    1
    0
    0
    Ik heb ongeveer 6 weken geleden voor het laatst sex gehad met mijn ex..
    en was een week later ineens ongesteld terwijl ik nog met mijn pilstrip bezig was, en vond dat al erg vreemd...( moet zeggen dat ik me pil een paar keer ben vergeten tussendoor! )
    Nu ben ik al een week gestopt met de pil en had ik dus al lang ongesteld moeten zijn maar dit is niet het geval.
    Zou ik zwanger kunnen zijn.. Ik heb verder helemaal nergens last van.. heb wel het idee dat ik vaker moet plassen maar als dit door de zwangerschap komt heb dat toch pas als je al veel verder bent?
    en heb wel steeds het gevoel dat ik ongesteld wordt, maar dit gebeurd niet.
    Aan de eene kant hoop ik niet dat ik zwanger ben, want ik ben pas 21 en mijn vriend en ik zijn uit elkaar doordat hij vreemd is gegaan dus echt een goeie band of uberhoudt contact heb ik niet meer met hem.
    Maar mocht het zo zijn dan is het niet anders en is het van harte welkom..
    Weet dat ik eigenlijk gewoon een zwangersschaptest moet doen maar ben diep in me hart een beetje bang voor de uitslag :rolleyes:

Hoop dat er iemand reageerd..

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik zou toch maar een test gaan halen, dan heb je meteen duidelijkheid want deze onzekerheid is ook echt niet fijn.
    Doordat je een paar pillen vergeten bent is je pil ook onbetrouwbaar (geweest).
    Door het ongesteldheidsgevoel denk ik dat je als de wiedeweerga moet gaan testen want dat gevoel had ik ook heel erg aan het begin van mijn zwangerschappen.
    heel veel succes

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Als ik jou was zou ik ook maar een testje gaan doen..
    Je weet dan hoe je er voor staat en hoef je niet meer in onzekerheid te zitten! ;)

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zou ook zeggen ga maar een testje doen dan weet je het misschien zeker

Deel Deze Pagina