moe!!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door essie1973, 19 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 14 weken zwanger, en zoooo ontzettend moe, ik red het niet eens meer een hele dag, als ik na de lunch even ga zitten op de bank dan val ik zo in slaap, echt diep in slaap, dromen en al erbij. Als ik dit niet doe, dan haal ik niet eens de avond, dan slaap ik om 7 uur al...herkent iemand dit? Vervelend zo want als ik tussendoor geen uiltje knap, ben ik niet meer te genieten..

2. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    had ik ook in het begin het is heel normaal jou energy komt binnenkort weer terug hoor dan aan het einde voel je je weer moe
    nu ben ik ook al de hele dag moe maar ja ik moet doorgaan hea

3. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop inderdaad wel dat het wat beter wordt, gek want tijdens mijn eerste zwangerschap voelde ik mij echt heel goed, terwijl ik me nu helemaal uitgeknepen voel..

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik ben sinds dat ik een week of 5 zwanger ben alleen maar moe, moet doorgaan, als ik ga zitten dan kak ik in en kun je nix meer met me beginnen :). Ik werk nog 40 uur per week maar probeer elke week 1 dag vrij te plannen om bij te tanken....... en elke avond lekker vroeg naar bed voor een 10 uur bedrust (voor de zwangerschap had ik aan een uurtje of 5/6 meer dan voldoende :$)
    ik hoop ook echt dat ik strax weer wat meer energie krijg!!

Wat je meestal hoort is dat de moeheid na een 12-16 weken over gaat, daar gaan we dan maar van uit :D

5. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik ben ook zoooo moe
    kan de hele dg wel slapen alleen lukt dat niet want heb een peuterpuberend kind om me heen haha..
    en mn werk enz..

en zie mn banner,ben nog zooo pril..

gaap gaap.

6. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukkig ben ik niet de enige dus....

7. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ik heb er last van hoor, nu zo,n 2 weken ongeveer.. en ik ga overdags meestal ook ff 1 a 2 uurtjes slapen want anders wil ik om half 7 al naar bed savonds:Den bij mn andere had ik dat ook niet, toen had ik juist veel energie.. elke zwangerschap is inderdaad anders:pmaar wel aan toegeven als je de mogelijkheid hebt hoor!:)

Deel Deze Pagina