Hai meiden, Sinds ik weet dat ik zwanger ben, heb ik zooo het gevoel dat het er dit keer niet een maar 2 zijn. In vergelijking met de eerste heb ik nu veeel meer last van vermoedheid (terwijl ik minder werk enzv..) en krijg ik al heel snel een buik ook ben ik nu veel sneller misselijk (had ik bij de eerst helemaal geen last van...) Nu weet ik wel dat iedere zwangerschap anders is maar ik ben benieuwd! We zullen even de echo moeten afwachten.. Wat zijn jullie ervaringen? Liefs
Hoi ik had vorigjaar precies het zelfde gevoel en bij de eerste echo bleek mijn gevoel helemaal juist het was een 2ling ondanks dat was nog wel ff schrikken. Helaas is het niet goed gegaan ik vond het wel super speciaal en stiekum hoop ik dat het er nu weer 2 zullen zijn maar dat is nog maar afwachten tot de eerste echo
Ik heb het gevoel ook dat uit deze zwangerschap 2 kindjes gaan komen...! En we hebben pas 16 fb de eerst echo, dus tot dan zullen we moeten afwachten! Ik heb maar niks tegen me vriend gezegt anders krijft ie een rolberoerte
Ik heb dat gevoel al en ik ben (nog) niet eens zwanger! Had voor ik zwanger was van Justin gedroomd/gehoord dat het een februari kindje zou worden. Ik was 5 maart uitgerekend en voila.. het is zomaar een gevoel wat ik nu heb.. ben benieuwd (ooit)..
Toen ik zwanger was en de 1e echo had kwamen wij er ook achter dat het een tweeling was. Ik heb niet echt een voorgevoel gehad eigenlijk. Wel wist ik dat ik 2 eitjes had omdat we zwanger zijn geworden via hormonen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik tot ong 7 a 8 weken weinig kwaaltjes heb gehad. Daarna was ik echt veel misselijk en moe. Dus wie weet! Zou bijzonder zijn. Wanneer heb je je eerste echo?
ik had dat gevoel ook bij de zwangerschap van tygo was veel vermoeider, misselijk enzo en bleek ook zwanger te zijn van een 2ling alleen 1tje is met 7,4 weken een mk geworden en tygo is toen blijven zitten... wie weet komt je gevoel uit het kan maar hoeft niet spannend hoor
Ik vroeg aan de assistent van mijn VK of ze ook tijdens het hartje luisteren erachter kunnen komen dat het er 2 zijn... 2 hartslagjes dus. Nou zegt ze dat heeft geen zin voor jou want jij hebt 1 feb een afspraak en je bent dan pas 8 weken en dan kun je nog geen hartje horen die hoor je pas met 11 a 12 weken....!? Het hartje van je kindje kun je toch al wel veel eerder horen?! Dus ik moet sowiezo wachten tot 16 feb.!
Volgens mij kun je dat ook niet horen. Bij eentje die ik ken lukte dat ook niet. Het is nog zo klein. Dat ik zwanger raakte had ik helemaal geen idee dat het er meer zou zijn dan 1. Tijdens deze zwangerschap had ik ook geen kwaaltjes, niet misselijk of wat dan ook. Wel maakte ik grapjes, voor dat ik wist dat het er meer waren. Het zou best kunnen, dat sommige het wel aan kunnen voelen. Best spannend
Hai meiden! Bedankt voor jullie reactie! Ik heb 'pas' 15 feb mijn eerste echo helemaal spannend! en volgende week mijn intake van de verloskundige! Ik heb gewoon een bepaald gevoel al vanaf dag 1, gedroomd over een tweeling enzv. maar we zullen zien... of het er nu 1 of 2 zijn, ze zijn super welkom Liefs!
ik heb vorige week een echo gehad inwendig en toen kon je het hartje luid en duidelijk horen.. ook ik had het gevoel dat het een tweeling was en andere ook, maar we zagen er eentje. of hij moet verstopt zitten?