Hallo, Ben morgen 37 weken en kan niet wachten tot dat de bevalling gaat beginnen. Maar ik moet nog 3 weken of misschien zelfs wel 5 . Hoe ga ik dit volhouden . Lichamelijk gaat het prima met me. Ben al vanaf 34 weken met verlof. Dus het is ook niet dat ik het lichamelijk zwaar heb ofzo. alvast bedankt voor jullie reacties. Groetjes Kleintje
haha, als je een manier gevonden hebt mag je ze mij altijd komen vertellen. Tot vorige week had ik zoiets van "oh ik heb nog tijd genoeg" maar nu begin ik van die ongemakjes te krijgen en denk ik van "ja het mag beginnen". Ik wens je alvast een leuke bevalling toe en hoop dat die 3 weekjes voorbij zullen vliegen.
Ik herken het! Tot week 37 voelde ik me geestelijk nog super! Lichamelijk ook trouwens! En sinds het "mag" zeg maar, ben ik het spuugzat! Ik ben nu 40.3 en er helemaal klaar mee! Maar helaas, onze meid zit nog lekker warm in min buik. Iedereen zegt, ze laat zich niet sturen, je moet wachten, komt vanzelf. Weet ik zelf ook, maar dat neemt niet weg dat ik het zat ben! We moeten gewoon even doorzetten, 1 ding weet ik zeker: Deze maand wordt ik voor de 2e keer mama! suc6 en zet hem op he! kus miek
Oh Miekie bij jou is het nog erger, jij bent al 3 dagen overtijd. Ik hoop dat ik niet later dan mijn uitgerekende datum moet bevallen want ik denk dat ik tegen die tijd letterlijk en figuurlijk ontplof.
Ik zit nu wel in week 35 maar ze mag wat mij betreft er nu al uit Ik trek het niet meer! Maarja, jammer genoeg doen ze er niks tegen en laten ze gewoon vanzelf op gang komen
Hier juist het tegenovergestelde, het mag nog wel even duren. Ik vind 20 maart wel een mooie datum, 1 dag overtijd en het begin van de lente Bij Eva liep ik 1 week overtijd en dat was nou ook niet weer nodig... maar toen trok ik het ook echt niet meer. Nu gaat het nog wel prima. Ik geniet juist nog van alle 'rust' (al heb je met een peuter in huis niet echt rust, maar rustiger dan met een baby erbij!)
oh oh, dat is wel vervelend, want waarschijnlijk heb je nog een paar weekjes te gaan! Maar zet 'm op hoor, je bent er nu bijna! Enneh, 't kan best dat je volgende week bij wijze van spreken weer lekkerder in je vel zit en dan zie je 't vast weer helemaal zitten hoor!