Hallo!! Ons kindje is al een stukje ingedaald maar het lijkt wel of ie steeds drukker wordt. Hij/zij trapt/beweegt drukker en duidelijker. Ook is ie steeds langer wakker lijkt het wel. Ik dacht juist wanneer een kindje indaalt steeds minder beweegt. herkent iemand dit???
Hier precies hetzelfde! Ik heb geen idee waarom, maar hier is de kleine ook anders druk als voorheen, terwijl ze toch al een stukje ingedaald is....
De mijne is nu volledig ingedaald en beweegt ook veel dan voorheen! Ze is zowel overdag als s'nachts behoorlijk aan het bewegen/draaien met de rug.
fijn om te lezen dat jullie dat ook hebben. Ik vond het zo raar omdat ze juist altijd het overgestelde vertellen. Die van mij draait/drukt veel met kontje en trapt goed hart. Laatst zijn/haar papa al in het gezicht. hahahahaha. Hij wou luisteren of hij het hartje kon horen. hahaha
hahaha, ja leuk is dat he!! Het wordt gewoon een mama's kindje. hihi. wel bijzonder hoe sterk ze eigenlijk al zijn, nu al..... hahahahaha
Als ze indalen heeft de rest van hun lichaam natuurlijk weer iets meer ruimte... ik heb hier het idee dat ze ook een beetje aan het indalen is (minder last van maagzuur), maar ze is wel een stuk drukker! Wel heel fijn, want het is al zo'n rustig kindje... Straks na de bevalling mag ze weer hele dagen slapen (Eva deed dat dus niet ), maar nu mag ze lekker vaak wakker zijn. Maar goed, Eva was in mijn buik ook heel veel wakker en buiten mijn buik dus ook... vond ik na de zwangerschap toch iets minder gezellig
ja indd Toen zei mn vriend.. Ik doe het wel een ander x als ze slaapt ofzo... Maar moest wel hard lachen en hij ook! Gewoon komisch!