moe!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cristel1986, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    zoo ik ben de laatste tijd toh moe he
    gister en eergister om 7 uur ik sliep als een blok en echt net of ik al 24 uur niet geslapen had.. gelukkig lag mn dochtertje ookal te slapen... dan wordt ik rond 5 uur sochtends wkker dan eet ik en 2 uur later weer kei moe.. ga ik nog even slapen totdat mn dochtertje wakker word en dan heb ik weer wat energie maar moet dan smiddags ook nogw el een middag dutje doen... zou het toch zijn datik zwanger ben... hadden jullie dat ook voor jullie nod

2. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Christel, heb je een beetje gevolgd toen bij de juli mama's... Ben je inmiddels al ongesteld geweest? En wat wees je bloedtest uit? Ik zou gewoon nog eens testen als je het niet zeker weet, na verloop van tijd zou hij toch positief moeten zijn als je zwanger bent. Hou ons op de hoogte!

Liefs,
    Tijgetje

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey..

ja ik was in dec ongi geworden.. als ik zwanger ben nu zou mijn inesteling 7 jan zijn.. en toen had ik ontzettende krampen net weeen heb het nog nooit zo erg gehad.. en sinds die dag ben ik zoo moe en duizelig....

echt erg.. vroeg me af of meer mensen dat hadden voor de nod.. mn man zegt dat ik dat bij mn andere zwangerschap ook had maar echt lang niet zo erg hoor

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik was onwijs moe voor mijn nod, al een week ofzo
    achteraf pas toegeschreven aan de zwangerschap. die moeheid is 12 weken lang gebleven :(

Deel Deze Pagina