Persdrang gevoel 31wkn

Discussion in 'Zwangerschap' started by jongemama1993, Apr 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

Mar 5, 2014
    1,187
    3
    38
    Ik had gisteravond iets vreemds.

Mijn man en ik hadden serie gekeken, niets aan de hand. Na de serie besloten wij te gaan slapen. Ben op mijn linkerzij gaan liggen en na een paar minuten voelde ik een soort hele irritante druk, zeg maar persdrang zonder daadwerkelijke weeen. Deed mijn best om er niet aan toe te geven, maar mijn lichaam bleef dat persende gevoel aanhouden. Was echt even ongemakkelijk en eng. Ben met moeite gedraaid op mijn rechterzij en toen werd het gevoel steeds minder en ging het weer weg. Ook nu geen last meer van.

Omdat ik erg veel en snel harde buiken krijg heeft mijn verloskundige nooit de conditie van binnen bekeken (weet dus niets over de baarmoedermond en eventuele ontsluiting) ze wilt de baarmoeder juist niet ermee triggeren.

Herkent iemand dit gevoel?

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Geen idee maar bel vd zekerheid toch even je vk. Beter een keer teveel dan te weinig!

3. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

Nov 1, 2016
    2,082
    320
    83
    Female
    Bel voor de zekerheid je Vk. Maar ik had ook persdrang rond dat termijn. Zelf had ik het idee dat het met indalen te maken had. Dus het hoeft niet per se iets ernstigs te zijn.

4. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Alleen al ter geruststelling zou ik even bellen met de vk.
    Omdat het weg ging door op je andere zij te draaien neem ik aan dat het onschuldig is. Maar ik heb er dan ook niet voor geleerd....

5. Ballon

Ballon Niet meer actief

Volgens mij komt door het indalen maar ik zou voor de zekerheid even je vk bellen.

6. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Hoe gaat het nu?

7. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    1,754
    116
    63
    Ik heb dit ook gehad bij mn tweede zwangerschap. Dag erna vk gebeld en mocht langskomen.
    Kindje was toen indd ingedaald.. hoop dat het dit bij jou ook was!

Share This Page