Ik ben nu een week lang echt supermoe, slaap veel maar raak niet bijgeslapen. Verder heb ik nergens last van dus vraag me af of het corona zou kunnen zijn? Het lijkt me eigenlijk niet Maar ben zooooo moe, het gaat wel met golven, soms lijkt het een half uur beter te gaan waarna ik weer instort. Het liefst zou ik een hele dag in bed willen liggen Maja 2 kinderen he..... op het werk afgelopen tijd ook veel stress en drukte dus..... Iemand wel alleen moeheid als klacht bij corona?
Ik slaap al de hele week echt veel, kom uitgeslapen uit bed en na een half uur ben ik weer moe. Zit zelf ook nog te denken aan een extreme winterdip ofzo....
Inderdaad, niet alles is gelijk corona, er zijn nog zoveel andere ziektebeelden. als je je zorgen maakt, misschien eens langs de huisarts? Wellicht bloedprikken op pfeiffer? Bloedarmoede?
Bloed eens laten trekken? Foliumzuur, bloedarmoede, cmv, klierkoorts, schildklier,..... Zoveel dat het kan zijn.
Als je verder geen klachten hebt denk ik niet gelijk aan corona. Volgens mij is het ook wel een beetje de tijd van het jaar om moe te zijn, hoor er in mijn omgeving wel meer over klagen. Als het aanhoudt dan zou ik eens contact opnemen met je huisarts voor wat bloedonderzoeken.
Zou het kunnen dat je eerder corona hebt gehad? Bij mijn man en mij is dat het geval en met golven ook vreselijk moe en futloos. Bij mij komt daar ook een naar benauwd drukkend gevoel op de borst bij. Maar kan net zo goed ook iets anders zijn. Zou even langs de huisarts gaan.
Niet dat ik weet maar ja, je weet het niet he..... Vandaag lijk ik toch een iets betere dag te hebben en idd misschien is het ook de tijd van het jaar. Ik kijk het nog een weekje of 2 aan..... Goed dat er eigenlijk niemand zegt dat je corona kan hebben met alleen moe zijn..... ben al 3 keer bij de test straat geweest.... vind ik wel genoeg haha
Ik zou niet aan corona denken, maar eerder aan vitamine d te kort (herfst) in combinatie met drukte op je werk je kan eens om te testen een algemene multivitamine nemen a-zink. Grote kans dat het wat oplevert, zo niet dan even langs dokter
Het is ook een drukke periode, de stress van de kinderen rond deze periode is niet normaal. Dan lees ik stress op je werk. Kortere saaie dagen. Ik las in posts eerder van je wat onzekerheid over of je corona hebt of zou hebben gehad (over nog een keer testen) nou dat speelt hier denk ik ook mee. Dat je bij hoesten en lichamelijke pijntjes of Andere dingen gewoon gaat twijfelen of je geen corona hebt. Geeft ook weer stress. Dus al met al kun je ook gewoon moe zijn van alle drukte in je hoofd.
Ik heb t in de winter regulier, extra ijzer en magnesium een weekje en dan ben ik weer helemaal bij. Week voor ongesteldheid heb ik t nu ook, had ik voorheen nooit (nu bij 36)
Ik denk eigenlijk ook wel dat het dit is. Normaal gezien heb je in de winter toch regelmatig nog leuke uitstapjes als soort uitlaatklep ofzo en dat is nu ook allemaal niet. Ik werk in de kinderopvang dus ook daar vele drukke kinderen, veel drukte qua personeeluitval, regelmatig extra werken.
Maar ook als het "alleen maar" de drukte, de tijd van het jaar en het binnen zitten is, zou ik even langs de huisarts gaan. Die kan je een lichamelijke check up geven, zodat die zorg en weg zijn. En een keer een goed gesprek met de ondersteuner over wat je allemaal bezig houdt kan je echt goed doen. Hoef je echt niet nog weken mee te wachten.
Ik zou idd eerst naar de huisarts gaan om bloed te prikken en daarna pas iets gaan bijdrukken mocht het nodig zijn. Zo kun je slikken wat je nodig hebt ipv zomaar iets slikken terwijl je niet weet of het nodig is.
Misschien mentaal moe? Ik merk het wel aan mezelf en mijn omgeving. Mensen zijn mentaal gewoon moe. Indirect ook door het corona gebeuren. En nu het vroeg donker is en somber weer helpt niet mee. Wanneer het lekker weer is, zonnetje schijnt dan voel je je automatisch al fitter.