Na een maandje terug al van een vriendinnetje van mij, en later een vriendje van mijn hubbie te horen hebben gekregen dat ze een kindje verwachten, meldden zich vandaag de volgende 2 zwangeren zich in mijn omgeving. Mijn neef verwacht een kleintje en ook mijn kapster is zwanger. Alle 4 binnen een half jaar zwanger. Nou heb ik met mijn hubbie wel afgesproken dat dit onze cyclus word, waarin wij ook zwanger raken, maar toch...pijnlijk blijft het!
Ja kan begrijpen dat het vervelend is om te horen. Hoe lang zijn jullie al bezig als ik mag vragen?? Zal voor jullie duimen.
wij zijn 1,5 jaar bezig, sinds januari in de wetenschap dat ik PCOS heb, en nu ronde 4 met Clomid gehad.
Ik kan het helemaal begrijpen! Natuurlijk gun je het hun ook, maar je wilt zelf ook zo graag. Ik hoop dat het deze maand OOK raak is voor jullie!
Gio, ik snap dat je heel verdrietig wordt door al die mensen met zo'n leuk nieuws... Ik hoop dat jullie uk ook niet lang meer op zich gaat wachten en dat je heel snel hier met goed nieuws komt!! Ik duim voor je meid, het is echt jullie tijd nu!! knuffie van Marleen.
Dat lijkt mij ook pijnlijk, vooral omdat je al zo lang bezig bent. Het s toch telkens weer slikken als je hoort dat anderen het zo snel fiksen. Koppie op meid, jullie tijd komt vast heel snel...
weet helemaal hoe je je voelt!! En hoop dan ook echt dat het snel raak mag zijn bij jullie en je ook helemaal happy kan zijn en vet kan gaan genieten!! Ik heb ook wel een goed gevoel over deze ronde bij jou Moet gewoon raak zijn nu!! succes!!
Ik begrijp je goed hoor! Bij mij is ook iedereen om me heen zwnager en dan ben je toch wel een beetje jaloers....ookal gun je het die anderen wel...
dat is ook echt pijnlijk ik heb dat zelf ook als ik hoor (wij zijn al 13 rondes bezig) als ik hoor dat die weer zwanger is of een ander die bevallen is ik hoop dat het bij jullie snel lukt heel veel liefs samantha