MOE!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HJ1977, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Ik ben begeleidster bij een begeleid wonen project met verstandelijk gehandicapten en daar draai ik slaapdiensten. Ik begin om 15.00 uur tot de volgende dag 9.30 uur.
    Gisteren voelde ik me eigenlijk wel goed, dus ik dacht: ik ga eens even naar de sportschool. Na daar mijn programma te hebben afgewerkt op half vermogen voelde ik me eigenlijk nog steeds wel heel goed.
    "s middags naar mijn werk gegaan en 's avonds tegen en uur of zeven kon ik toch bijna mijn ogen niet meer open houden! En ik moest nog tot 23.00 uur! Pffff! Dat belooft nog wat de komende maanden...
    Ik heb altijd gedacht dat zwangere vrouwen zich aanstelden als er gepraat werd over de vermoeidheid, maar dat neem ik echt terug. :rolleyes:
     
  2. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hihihihii in het begin is het het ergst zeggen ze....en helemaal aan het einde komt dat weer terug!

    Ik had het ook heel erg....nu nog trouwens....soms val ik in slaap om 10 uur en word ik pas de volgende dag om half 11 wakker...ongelooflijk ;)
     
  3. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Weet niet of je hier blij mee bent,maar ik ben nog steeds moe. denk ook niet dat het nog over gaat deze zwangerschap.

    Als het je nou heel erg op gaat breken, weet dan dat je als zwangere niet verplicht bent om nachtdiensten te draaien.
     
  4. Kelly83

    Kelly83 Actief lid

    11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Ik heb het nu juist heel erg. kan zo de hele dag wel slapen. helemaal als ik een drukke dag heb gehad. in het begin was ik ook wel moe, maar had ik niet zo door.
     
  5. April1

    April1 Fanatiek lid

    5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    :D Ik had dat ook heel erg aan het begin. Vooral die eerste 3 maanden, daarna werd het wat minder. Zelfs nu met 41 weken vind ik het meevallen, maar ja misschien raak ik er wel aan gewend dat mijn lijf niet zoveel meer kan hebben. ik doe ook weinig inspannends hoor.
     
  6. vivianbraak

    vivianbraak Niet meer actief

    In het begin ben ik ook het meest moe geweest tjonge jonge kon staant slapen! Ik mocht toen even tijdelijk halve dagen werken wat een genot lag elke middag te pitten!
     
  7. Carla78

    Carla78 Actief lid

    14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    ben nu 18 weken en elke dag als ik uit werk kom moet ik even slapen anders stort ik om 8 uur in!
     
  8. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Haha, toen ik eindelijk niet meer moe was en dus genoeg energie had om van alles te doen.... toen kapte m´n lijf er mee. :)

    Dusse... je kunt je lol op straks!
    (en toch is het zo´n geweldige periode!)
     
  9. lmfao

    lmfao Actief lid

    16 aug 2007
    348
    0
    0
    ik heb het tot nu toe de hele zwangerschap al,maar daar in tegen voor de rest een super zwangerschap nergens last van.
     
  10. Minke24

    Minke24 Fanatiek lid

    18 aug 2007
    1.380
    22
    38
    Bij mij is het overgegaan en niet meer teruggekomen na de eerste 16 weken, dus dat kan ook hoor! Heb tot 36 weken doorgewerkt en nergens last van gehad, oftewel, om 6.30 uit bed, 's avonds gewoon activiteiten kunnen ondernemen en om 23.00/0.00 naar bed, zonder tussendoor te slapen.
     
  11. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    :) ik ben ook al mijn hele zw moe! Wel met ups en downs. Zoals nu is het weer heel erg. Sinds ik verlof heb (vorige week 1ste week) slaap ik uit. Vorige week netjes om 9.30 uur bed uit om mezelf toe te geven een nesteldrang. Maar deze week lig ik tot 10.30 in bed. Dan ga ik even een paar dingen doen. Maar rond deze tijd hoor ik mijn bedje alweer roepen! En 's avonds rond 10 uur wil ik ook weer mijn bedje in.
     

Deel Deze Pagina