Wel of niet!?!?!?Innesteling of niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Robine, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi meiden,

Afgelopen maand heb ik voor t laatst de pil geslikt omdat we voor een 2e kindje willen gaan. Op 7 juli(dag 1) werd ik ongesteld en uitgaande van een cyclus van 28 dagen zou ik dus aanstaande maandag ong moeten worden. Nu heb ik sinds afgelopen woensdag(dag 23) tot vandaag (dag 25) licht roze bloed met een beetje slijm erbij. Ik kan de hele dag met 1 inlegkruisje voort dus t is niet noemenswaardig, maar toch. Hebben jullie enig idee of dit nog een innestelingsbloeding kan zijn? Ik wacht met smart op mijn zwangerschapstest van Mat Care die morgen binnen zal komen, dan weten we meer, maar voor nu wilde ik graag even weten wat jullie ervan denken.

Bij mijn eerste kindje ben ik ook 3 maanden ongesteld gebleven ondanks een zwangerschap( we kwamen er pas na 8 weken achter vanwege een eenmalige misselijkheidsaanval).......
    Uiteraard hebben we halverwege de maand zo rond de ovulatie dus uitgebreid en regelmatig geklust. Bij de eerste was het de 2e keer na ruim 14 jaar pilgebruik raak.

Natuurlijk hoop ik op een in een keer raak poging, maar als t langer gaat duren is t natuurlijk ook niet erg.

2. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Zou best kunnen hoor.
    Of je hebt toch een kortere cyclus?
    Ik zit ook een beetje zo...
    vorige maand mn eerste echte eigen nod gehad na 7 maanden maar het was extreem weinig.....
    maar ben niet zwanger volgens de testen,al zijn ze steeds vaag.
    Succes meid

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Denise, hoe bedoel je al zijn ze steeds vaag?Zie je toch een streepje dan? Want ook een vaag streepje is zwanger he! Hoop t ook voor jou

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Net getest, ben niet zwanger.........cyclus wel weer op gang dus we kunnen er volgende maand weer voor gaan :)

Deel Deze Pagina