Wat hebben jullie ook al een lange weg afgelegd...en ook wel opvallend dat ze pas na zoveel pogingen een DNA-afwijking ontdekten. Wij krijgen volgende week de uitslagen van genetische testen. En waar ik bij eerdere testen een beetje ‘hoopte’ dat iets werd ontdekt (zodat ze een hormoon kunnen finetunen ofzo) hoop ik nu eigenlijk niet dat er iets uit komt. Hopelijk slagen jullie pogingen snel!
Hier de 7de terugplaatsing, maar heel logisch dat de moed even in je schoenen zakt.. ik duim voor je!
Hier een positief eigen(!) Verhaal Wij zijn gelijk begonnen met icsi omdat mijn man heel weinig zaadcellen heeft. Icsi 1. Maar 1 goede embryo. De rest is weggegooid omdat ze slecht waren. Niet zwanger. Icsi 2. 1 goed embryo en 1 slechte. Deden mee aan FASE waarbij alle embryos werden ingevroren ongeacht de kwaliteit. Zwanger van de goede embryo, miskraam. Niet zwanger van de slechte embryo. Toen zakte mij de moed in de schoenen. Wij jakkerden zó snel door de pogingen heen dat wij overstapten naar umc voor een eventuele 4e poging. En ik liet een pipelle doen in amstelveen. Google er maar eens op, ik zweer dat dit ons hielp. Icsi 3. 6 embryos! 2 hele goede en 4 goede. 2 teruggeplaatst gekregen en 4 in de vriezer. Ik raakte en bleef zwanger en kreeg 1 zoon. Het andere vruchtje verloor ik al vroeg met 6 weken zo ongeveer. Die 4 in de vriezer spraken wij vorig jaar maart aan nadat ik wederom een pipelle heb laten doen. We waren er 3 nodig voor er 1tje doorgroeide. Die embryo was met 6 cellen de vriezer in gegaan, kwam er met 6 uit en bleef 2 dagen 6 cellig, de arts vond het een "slechte embryo" Maar, dat is toch mooi een prachtig mensje geworden, mijn dochter. Alles erop en eraan. Dus echt. Lieve dame. Houdt die hoop.. hou die kracht. En blijf dromen.. hopelijk komt jullie wens gauw uit!
Het was een cryo in natuurlijke cyclus, maar wel voor het eerst met pregnyl/ovitrelle ( weet het even niet meer) om eisprong te timen. En ik heb een scratching gehad voor de verse TP van die ronde, dit was de eerste cryo erna. Tja, geen idee of dat iets heeft bijgedragen natuurlijk...
Heftig verhaal met een mooi einde! Bedankt voor het delen. Tsja, die pipelle. Ook @Dreamer29 heeft dus positieve ervaringen. En ik ken nog iemand die erna zwanger raakte. Ik heb het zelf ook één keer gehad in Nederland maar mn arts in Brussel zei dat ze er daar helemaal mee zijn gestopt omdat de schadelijke effecten niet duidelijk zijn. Dus daar kan ik het in elk geval niet doen.
Welke schadelijke effecten? Echt nog nooit van gehoord. In Düsseldorf doen ze het onder narcose. Daar heb ik het de tweede keer laten doen. De eerste keer in amstelveen. Kostte 130 euro ofzo.