wie nog meer ervaring met sensitest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by jootje90, Jun 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jootje90

jootje90 Lid

Jan 16, 2015
    69
    11
    8
    Hoi.

Ik zou graag jullie ervaring willen weten van de sensitests.
    Ik had de gevoelige test die met dat hartjes vormpje erin. Nou ben ik 4 a 5 dagen overtijd en teste daar negatief mee, terwijl ik wel klachtjes heb zoals misselijkheid met vlagen niet overal meer zin in hebben (met oog op eten) krampjes (en nee dit zijn echt geen menstruatie krampen).

Gister negatief getest met de test van sensitest vandaag ga ik toch ook maar even een andere halen. Maar ik was toch benieuwd of er meer ervaring hebben mer die test van sensitest

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Weet je wanneer je eisprong is geweest?
    Als je dat niet zeker weet weet je ook niet over je overtijd bent ;)
    Een eisprong kan altijd een keer later in de cyclus komen dan je gewend bent.

Sensitest heb ik geen ervaring mee.
    Ik testte met kruidvat 2 voor 5,-

Symptomen zeggen helemaal niks.
    Die kan je helaas ook krijgen als je te graag wilt.

Test negatief is in mijn ogen gewoon niet zwanger.
    Enige wat je kan doen is afwachten en zo nu en dan nog eens testen.

3. Mixalot

Mixalot Lid

Apr 26, 2015
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik had ook de sensitest, ze hebben ook van die extra gevoelige, die had ik voor de NOD datum al zichtbaar, die met het hartje voor 'gewoon' gebruik vond ik vrij lang heel licht. Maar wel zichtbaar.

4. jootje90

jootje90 Lid

Jan 16, 2015
    69
    11
    8
    Heb mijn eisprong gewoon op de zelfde dag als anders gehad dus dan ben ik nou echt 4 a 5 dagen over. En zijn er niet meer echt mee bezig als het nou gebeurt dan gebeurt het maar we hebben er eigenlijk een beetje afstand van genomen op het moment.

Vandaag maar even een andere test halen en morgen maar weer even testen.

5. BVS

BVS Bekend lid

Nov 28, 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik teste op 9 dpo positief met sensitest

6. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

Oct 6, 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook met sensitest getest en die zijn echt wel gevoelig hoor.
    Als die negatief zijn, ben je of niet zwanger of je eisprong was later dan verwacht.
    Veel succes!

7. Kimmiej01

Kimmiej01 Lid

May 19, 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    predictor sensitest heb ik gedaan ik was toen ongeveer 3 dagen overtijd en testte al positief. Heel licht dat wel...

8. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

Sep 24, 2013
    2,111
    1,104
    113
    Hier ervaring met sensitest. Positief 1 dag voor NOD

9. marieke24

marieke24 Actief lid

Nov 10, 2014
    486
    1
    16
    Bij mij bleef de test met de hartjes krijt wit terwijl de dipsticks al wel positief aangaven en de kruitvat 2V5 euro persoonlijk vind ik die hartjes testen niets

10. Puck123

Puck123 Bekend lid

Dec 22, 2014
    582
    291
    63
    1etest.jpg

4 dagen voor nod! Nog erg licht, maar duidelijk een streepje. Ik had altijd wit als ik niet zwanger was.

Op nod een dikke duidelijke streep!

11. jootje90

jootje90 Lid

Jan 16, 2015
    69
    11
    8
    Dankje meiden.. ik ga morgen een cb proberen.. had de sensi ook niet met ochtendurine gedaan omdat m'n vriend en ik niet konden wachten hihi.. morgen toch maar slim zijn en ochtendurine gebruiken...

12. Annemarieke

Annemarieke Actief lid

Oct 6, 2014
    219
    0
    0
    NULL
    NULL
    En? ��
    Hoe was je test?

13. jootje90

jootje90 Lid

Jan 16, 2015
    69
    11
    8
    Helaas nog negatief... ik had ook al gelezen dat sommigen pas naar twee week pas positief testen dus de huisarts gebeld en die zei dat dat inderdaad mogelijk kon zijn als de menstruatie over twee week er nog niet is en dan nog steeds negatief moest ik weer bellen

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik vraag me af of je wel echt weet wanneer je eisprong is geweest?
    En dan bedoel ik dus niet dat je krampjes hebt gehad maar of je ovulatietesten hebt gebruikt of getemperatuurd hebt.

Er zijn er maar zo weinig die 2 weken overtijd pas positief testen.
    Niet onmogelijk natuurlijk maar kleine kans.

15. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb positieve ervaringen met Sensitest maar heb je daarmee ook je ovulatie bepaald?

Als je namelijk ervan uit gaat zonder ovulatietesten of temperaturen dat je een bepaalde dag je eisprong hebt gehad dan is dan niet erg betrouwbaar, een eisprong kan altijd eens op een andere dag hebben plaats gevonden.

Share This Page