hoi meisjes, welke bijwerkingen hadden jullie bij de menopur? Ik misselijk, doodmoe, een ijl gevoel in hoofd, en soms is het alsof ik niet goed meer zie? Beeld ik mij het allemaal in?
Ik had juist geen bijwerkingen... Maar had ook de laagste dosering, misschien maakt dat uit? Misschien even overleggen met je gynaecoloog?
ik zet vanavond met 6de spuit, het is ook alleen maar vandaag hoor dat ik zo'n last heb, anders gewoon wat misselijk en moe! Ik spuit ook drie menopurs...
Bij ivf 1 had ik 150 eh ( twee ampullen) en merkte ik eigenlijk niets concreets. Nu ga ik over op 225, ben benieuwd of ik die wel ga merken. Was eerder bang voor het spuiten zelf...
Ik voel mijn buik/eierstokken vooral, had de eerste 2 dagen wat hoofdpijn en ben wat moe.. maar niet heel bijzondere bijwerkingen. Ik spuit hetzelfde plus gonal f 75 eh. Maar wat noemt kan wel een bijwerking zijn!
Ik spuit 300eh menopur per dag en merk erg weinig behalve wat chagerijnig af en toe hiervoor spoot ik 300 eh gonalf en had ik veel meer bijwerkingen. Zou even de poli bellen als het echt zo erg is. Sterkte
Ik ben woensdag begonnen. Eerst geen bijwerkingen. Vanaf gisteravond begin ik wat te merken, moe en een zwaar hoofd en kribbig. Hoop dat het straks weer over is.
Ik heb 3 rondes Menopur gespoten( 3de ronde zwanger van dochter). Hier geen bijwerkingen vond het juist een verademing na alle bijwerkingen die ik van clomid(150mg) had. Heb alle 3de rondes 75eh gespoten, alleen de 2de ronden moeten ophogen naar geloof 100eh(??). Is het gebleven, de "bijwerkingen"? Als dit niet het geval is, dan heeft het waarschijnlijk niets met de Menopur te maken.