Help!! Weet iemand dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linnepinne, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Ik zit nu op dag 35 van mijn cyclus. Als het goed is heb ik een eisprong gehad ergens tussen dag 15 tot 18 (ik had toen cervixslijm). Op dag 22 had ik enorme spierpijn in mijn onderbuik. Tot nu toe zijn de tests die ik heb gedaan negatief.
    Nu merk ik sinds gisteren een raar trekkend gevoel rond mijn navel, dus niet in mijn onderbuik. Herkent iemand dit??
    Ook is mijn temp. nog steeds hoog: 37.2 graden (normaal 36.7)

2. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik heb ook dat rare trekkende gevoel bij mn navel gehad.. Ik kreeg 4 dagen voor mn nod een bloeding van 1 dag en sinds de dag ervoor al dat rare gevoel.. Ben nu nog aant wachten, verder geen ongi meer gezien.. Gisteren kv2v5 test gedaan.. En zag een heeeeel licht streepje.. Zaterdag opnieuw testen.. Weet dus ook niet wat dat rare gevoel is!

3. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had het vorige maand ook.. helaas, na 8 dagen overtijd werd ik toch ongesteld.. maar weet heel goed hoe je je voelt en hoop natuurlijk dat het bij jou wel goed nieuws is..

liefs,

Loes

4. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Een heel licht streepje?? Dat is wel een goed teken toch?? :D Spannend! Dat je kan wachten tot zaterdag met testen haha! :p

Heb jij het ook net onder je navel trouwens?? Bij mij is het een moeilijk te beschrijven gevoel: beetje trekkend, spierpijnachtig gevoel. Voorals als ik bijvoorbeeld opsta van de bank.. Ik had rond de mogelijke innesteling ook al spierpijn in mijn buik. Zeg maar een lijn getrokken tussen beide taiiles die dan net onder mijn navel doorgaat. Ben zo bang dat ik nu ineens van alles ga voelen, omdat ik er normaal nooit op let natuurlijk..

5. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Dat kan natuurlijk ook nog.. Wat balen voor je! Het kan dus nog alle kanten opgaan! Spannend hoor dat wachten allemaal! Vind het vooral zo opvallend dat mijn temperatuur al zoveel dagen hoog is, nu al 17 dagen.. Maar daar tegenover staat natuurlijk de negatieve zw-test.. Verwarrend allemaal haha!

6. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend is het zeker.. ik hield vorige maand mijn temperatuur nog niet bij maar dat die bij jou mooi hoog blijft is wel een goed teken toch! er zijn meer vrouwen die pas als ze een week of langer overtijd zijn positief testen..

succes!

Liefs,

Loes

7. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ja, precies hetzelfde! Voorak met opstaan idd en mn bekken kantelen.. Ja je zou denken van wel.. Kan eigenlijk ook niet wachten, maar voor t beste resultaat moet t wel! Hihi.. Ik ben erg benieuwd! Lees idd ook veel verhalen over laat testen.. Iemand die net zoiets had als ik (vage bloeding) en die testte 2,5 week drna positief! Blijft nog spannend dus!

Liefs!

8. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Ik ga voor je duimen zaterdag! Laat je nog even weten hoe het afloopt? Spannend!!

9. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Dankje! Ik laat het weten! Xx

10. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Ik ben vandaag ongi geworden. Gisteravond voor ze zekerheid even getemperatuurd en zag toen al dat mijn temp. was gedaald naar 36.9. Ik ben wel blij dat ik al mijn symptomen heb bijgehouden, want met mijn onregelmatige cyclus is het wel fijn om daardoor wat meer te kunnen voorspellen:p
    Jij succes morgen! Ben benieuwd!!

11. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nou dames, helaas nu niets te zien op de test.. Ik denk dat de test van woensdag mij voor de gek heeft gehouden! Ik wacht mn evt volgende ongi af en als die niet komt bel ik de huisarts..

Liefs!

12. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ik ben er maar vanuit gegaan dat die dag bloedverlies toch mijn ongi is geweest.. Dus we gaan voor ronde 4!

13. Linnepinne

Linnepinne Actief lid

7 mei 2012
    295
    0
    16
    Wat balen zeg!! Ik had echt goede hoop voor je! Dus nu op voor ronde 4? Ik ga nu voor mijn 2e ronde!! Succes!! :)

xx

14. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ja inderdaad, ronde 4! Jij voor ronde 2? We gaan dr weer voor!

Deel Deze Pagina