Hoi, Heb een vraagje... We wonen in een flat op 5 hoog, en sinds een week is er in de hele flat een lieveheerbeestjes plaag uitgebroken. Het zijn niet die mooie rode zeg maar, deze zijn meer bruin/oranje. Ze zitten echt overal, bij de lift zit het helemaal vol, maar dus ook in de woningen zelf. En dan voornamelijk in hoekjes bij het plafond en kozijnen. Ben niet bang voor die beestjes of zo, maar vind het niet echt hygiënisch dat ze overal tussen gaan zitten. Iemand een tip? Gr. Vanessa
hoi meid lastig zeg.. ik had het al gehoord van mijn schoonouders dat er een plaag was en mijn schoonmoeder dacht nog dat ze geprikt of gebeten was door die beesten maar dat weet ik niet of ze dat doen of kunnen ik zou het niet weten wat je er tegen kunt doen insecten spray ofzo? veel succes ermee
Hier zitten ze ook in overvloed, ik vnid het wel leuk eigenlijk... En of die beestjes kunnen prikken of bijten... Lijkt me sterk. Ik zal eens googelen
Kunnen ze steken ja? Iewww... Heb net de woningbouw gebeld om te vragen wat er aan te doen is. Schijnt dat ze warme plekjes opzoeken om te overwinteren. Ga zo de gordijnen maar eens wassen en de ramen lappen, want ze zitten echt overal...gatsie.
Ook in AMsterdam wemeld het er van... Heb nog nooit zoveel beessies bij elkaar gezien ... Hoop wel dat ze niet mijn huis binnen komen... en gewoon lekker buiten hun onderkomen zoeken ..... Ben dr niet bang van ofzo... Maar ze zijn nu wel erg aanwezig....
ik lees even mee. ook ik woon in een flat 3 hoog en heb er last van. woon op de bovenste etage. ik heb er al een paar van me venterbank kunnen plukken en op de slaapkamer zitten er ook 1 kwam ik net achter. het zijn inderdaad nie die mooie maar die vieze gekleurde lieveheersbeestjes. ik heb een kat die zijn best doet ze te vangen gelukkig want ik ben er niet zo fan van. dacht dat ik de enige was die er lastvan had maar waarschijnlijk is het dus plaagtijd voor die beestjes
Hier gelukkig nog geen enkel beestje ervan gezien, kan me voorstellen dat het niet prettig is! Succes met de beestjes!