Honderden duiven dood in Italie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Caithlin79, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
  2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Klinkt als flash forward. Maar vind het toch ook wel vreemd.

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ja ik vind het ook maar vaag dat die beesten nu al in 3 verschillende landen massaal dood uit de lucht komen vallen.
    Klopt iets niet...

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.916
    5.235
    113
    Home
    ik vind het ook maar vaag..

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

vaag ja

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

mijn moeder zei vroeger altijd als ik zei ''mam ALS...... ''

als de hemel naar beneden komt zijn alle mussen dood

hihi dat spreekwoord wordt nu wel heel letterlijk ...

maar tis wel vreemd ja, maar aan de andere kant. aan de griep gaan jaarlijks heleboel mensen dood, hoor je nooit, en nu met de mex griep hoor je elk individu dat er aan dood gaat.

Zelfde met die beesten, normaal had je t misschien niet gehoord, maar omdat het toevallig nog ergens voor komt en de 1e keer is gepubliceerd gaat iedereen er op letten en t meteen als nieuws publiceren...

ach ik weet t ook niet, als het echt met t einde heeft te maken... dan maar even extra genieten hihi nee hoor daar geloof ik niet in......

7. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die van mij roept ook al Het einde naderd. Dat hebben de maya's voorspeld. Ik geloof daar niet zo in maar krijg er wel de kriebels van

8. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ik heb hier echt heel slecht van geslapen..
    ik geloof hier helaas wel in dat het einde in zicht is
    ik hou zo veel van mijn kinderen maar vind het erg dat ik
    ze op de wereld heb gezet als ik hier aan denk.
    ben zo bang dat je iedereen om je heen dood zal zien gaan.
    bah ik ben zo'n schijterd he

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Er staat notabene een uitleg bij gegeven waarom het nu ineens meer LIJKT te gebeuren. Wat doen mensen toch snel paniekerig

Dit soort incidenten komt volgens de autoriteiten overigens vaker voor, in de afgelopen acht maanden al zeker 95 keer in de Verenigde Staten. Veel massale sterftes worden niet doorgegeven, waardoor het werkelijke aantal waarschijnlijk nog hoger ligt.
    Doordat het nieuws zich tegenwoordig wereldwijd snel verspreidt, worden de incidenten aan elkaar gekoppeld, terwijl de zaken meestal niets met elkaar te maken hebben, stellen onderzoekers.

10. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ja ind, mensen allemaal paniek te zaaien. Als je de reacties ook leest op nieuws sites wat mensen daar allemaal niet voor paniekzaaien. Onvoorstelbaar

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Misschien een geruststelling, hoeveel mensen voorspelden dat in 2000 de wereld zou vergaan:p

Er komen al heel lang vogels uit de lucht vallen in groepen,dit kan door onweer,hagel etc. Snap eerlijk gezegd niet waarom dit nu ineens in het nieuws komt. 3 jaar gelden ook zo'n stukje gelezen.

12. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nou ik moet toegeven dat ik het ook maar eng vind, krijg er gewoon buikpijn van.

13. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Dit is een typisch voorbeeld van hoe de moderne media werkt.

Is het niet ook zo dat we tegenwoordig "veel vaker" aardbevingen, vulkaanuitbarstingen en andere natuurrampen lijken te hebben dan vroeger, en wow wat storten er ineens veel vliegtuigen neer!
    Vroegah.... toen was dat allemaal niet zo, maar nu lijkt het steeds erger te worden.
    MAAR: tegenwoordig weet je binnen 1 minuut wat er aan de andere kant van de wereld gebeurt!

En inderdaad, massahysterie. Er wordt 1 geval gemeld en daarna volgen er nog een stel. Het lijkt allemaal erg opmerkelijk, maar dat het al veel vaker is gebeurd, wordt voor het gemak achterwege gelaten.

PS: het zijn aliens hoor!!! :D

14. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ja dat is wel zo,
    maar vind het toch wel heeeeel vreemd!
    En heel vaag ik heb al een hele tijd zelf dat ik het gevoel
    heb dat alles straks is afgelopen, voordat ik van die hele
    hoe heet dat mayakalender (toch?) af wist.
    en ik wil er ook helemaal niet bang voor zijn,
    maar ja ik kan er ook niks aan doen,
    als ik geen kinderen had zou ik denk ik niet zo bang zijn.
    maar het is nu zo veel in een keer, zoveel beesten,
    stel nou he dat het bij je in de straat gebeurd, overal
    van die dode beesten, dat is toch doodeng?

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Die gifwolk in Moerdijk had het ook kunnen veroorzaken denk ik maar zo.

Een mens lijdt het meest, door het lijden dat hij vreest.....

En als de wereld vergaat, dan gaan we in 1x met zijn allen vermoed ik. Pats, boem, weg.

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ten eerste begint de maya kalender overnieuw, dus geen einde van de wereld maar een nieuw begin van de kalender en heeft het juist heel veel positieve punten wat er zou gebeuren.

Ten tweede is de berekening verkeerd gemaakt en begint de maya kalender niet in 2012 opnieuw maar later (welk jaartal ben ik even kwijt)

Dus geen zorgen voor de dag van morgen ;)

Vogels zijn zulke tere beestjes, 1 tikje en ze zijn dood bij wijze van. Dus een hagelbui bv is heel aannemelijk.

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik moest gelijk denken toen ik het las aan een verontreinigde lucht.

Die Maja-kalender geloof ik niet in. Ik geloof dat niemand kan voorspellen wanneer het eind der tijden is. Dat heeft met mijn geloof in God te maken. Ik geloof dat alleen God dat weet.

18. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Niet alleen vogels vallen neer.
    Maar er beginnen ook meldingen binnen te komen dat overal dode vissen aanspoellen.
    Bijv. in groot britanie zijn er 40.000 krabben aangespoeld.
    Meschien is er een logische verklaring voor meschien ook niet.
    Maar vindt het wel vreemd dat het dus niet alleen bij vogels gebeurt maar ook bij vissen.
    Ook lijkt er geen logisch patroon te liggen waardoor je zou kunnen zeggen dat dit dooor een hagelbui of bliksem wordt veroorzaakt.

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ik heb het citaat (1 van mijn lijfspreuken ;)) even compleet gemaakt :)

ik denk dat we niet naar aliens :D hoeven te wijzen maar naar de natuur.

bliksem en hagel bv- voor een duif is een hagelsteen wat voor ons een blok beton van 1000 kg is.
    probeer dan nog maar eens zonder turbulentie door de fladderen!)

maar de grootste boosdoener van dit soort massale uitdeluchtvallerij?
    mijns inziens is dat ' de mensheid ' en hoe die met het milieu om gaat... ;)

zouden we inderdaad niet in 1978 en in 2000 al allemaal dood gaan?
    en wat hebben daarvoor veel mensen preventief, en volstrekt onnodig,
    zelfmoord gepleegd!

allemaal onzin.

enne, als we toch gaan, dan gaan we inderdaad allemaal (tegelijk, niet eerst de duiven, dan de haringen, dan de mieren en dan de mensen :D)

enne, als we dan toch gaan, dan inderdaad ook diegenen die niet in allerlei theorieen geloofden.

-denk wel dat die laatste groep dan een minder angstig leven heeft geleid, ookal waren zij meer verbaasd dat ze ' vergingen ' :D dan de groep die wel geloofde in het einde der tijden!

:p

maareh, als we niet gaan, dan gaan ook de mensen niet die wel dachten te gaan ;)

leuk he!
    :D

20. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Maar dit soort dingen hoor je wel vaker toch? In het verleden zijn er ook groepen walvissen, dolfijnen ed aangespoeld en dan staan ze ook voor een raadsel hoe dat kon.

Deel Deze Pagina