Hoop het van niet, zou erg vroeg zijn. Wie weet is ze een ziekenhuis of kraamhotel aan het regelen of aan het bekvechten met moeders ( wat ik ook niet hoop voor haar)
Oooowww indd!!! Zie dat ik het verkeerd gezien heb! Jeetje ik dacht 39weken Nee dan hoop ik niet dat ze aan het bevallen is!!
Hmm vreemd. Als je dan in huis van moeder woont tijdelijk is ze zo ie zo in de buurt. Dat wil je niet, zou in dat geval toch kiezen voor poliklinische bevalling. Je kan moeilijk je moeder uit haar eigen huis zetten. Verder kan ik me heeeeel goed voorstellen dat je haar er niet bij wilt, maar ja ik wil ook echt niemand anders dan mijn man. Zie zo ie zo niet in waarom andere mensen erbij laten zijn. Vind ik toch iets voor mij man en mij samen.
@ Me26: Ja inderdaad, ik vindt het iets heel intiems wat ik alleen met mijn man wil delen. Maar ja zo heeft iedereen zijn eigen wensen.
Precies, dat wou ik ook zeggen. Als ze het niet weet, kan ze er onmogelijk bij zijn... Maar ik begrijp dat jullie in hetzelfde huis wonen? Tja... da's lastig. Nou heb je op zich nog een kraamhulp en een verloskundige die haar de kamer kunnen uitbonjouren, maar of je het daarop aan wil laten komen...? Dan toch maar elders gaan bevallen denk ik, kraamhotel of polikinisch. En dan duidelijk aangeven bij de mensen die je begeleiden dat je haar (en al die anderen op oma en vriend na) er niet bij wil hebben. Twee is genoeg, en wie dat zijn heb je aangegeven. Punt. Klaar. Beetje raar dat ze dat niet respecteert. Wie gaat er nu bevallen??
Ik zat me ook al af te vragen hoe de rest van de samenwoonsituatie in zn werk gaat. Ieder zn privacy toch? Of loopt ma ook binnen als je ligt te slapen, ligt te seksen of wat dan ook onder het mom van... mijn huis, mijn kamer...?
Weet je ik zou echt niet bij haar in huis willen bevallen! Je hebt rust nodig om makkelijk ontsluiting te krijgen, ik denk niet dat je dat krijgt als je bang bent dat je moeder om het hoekje gluurt of kan horen dat je bezig bent. Ik denk dat in jou geval het veel relaxter voor jezelf is als je in het ZH bevalt. Je hoeft je dan helemaal niet met haar bezig te houden en kan je lekker op jezelf focussen. En dat is nodig tijdens je bevalling. Ookal zegt ze bijv. oke ik ga wel beneden zitten. Dan nog loop jij denk ik niet met een prettig gevoel van je kamer naar de badkamer bijvoorbeeld. En dat is juist wel nodig. Dat als je in bij wijze van in je nakie wil rondlopen dat dat dan gewoon kan. En dat kan wel in het ZH maar thuis denk ik niet.