Wat leuk! Nou dan zal ze er waarschijnlijk ook makkelijker mee om kunnen gaan omdat ze al wat drukte gewend was....maar blijft pittig lijkt me
Lijkt me helemaal niet zo leuk. Heb nu al weleens van die dagen dat ik aan t einde van de dag bekaf ben als mijn dame weer eens druk geweest is (nou is zij ook wel erg extreem geef ik toe). Mij had je op kunnen bergen. Wel erg knap dat ze t gewoon maar "ff" doen! Petje af!
tjeej.. Eeeeehhh...ja zeg daar maar wat over.....K moet er persoonlijk niet aan denken... Maar idd petje af.....
Jeeee... 8 (!) babietjes in je buik! Moet je je voorstellen hoe die zich gevoeld heeft tijdens haar zwangerschap!
nou als ik er 14 had hoopte ik toch op 4 nanny's erbij ik zou het niet voor mekaar krijgen 14 kinderen in huis. Als dat toch allemaal tegenlijk aan het spelen is lekker veel herrie hihihi
Aan de andere kant..... je wist dat er dus minimaal een 7e aan zat te komen... ook al veel Ben zelf benieuwd of deze mevrouw nogmaals zwanger gaat raken.... en idd zij liever dan ik
Huuuh? En ze zijn pas op 31 weken geboren? Chapeau! Ik ben morgen 31 weken en ik kan me niet voorstellen om nog 7 extra paar handjes en voetjes te voelen, wat raar dat dat kan seg!