Die nieuwe reclame van KPN over dat internet. Dat die man in ze Nakie voor de webcam staat en zegt wat een rare foto van je moeder? Waarop zijn vrouw zegt, het is geen foto. En zich dan realiseerd dat ie in ze blote gat voor zijn schoonmoeder staat. Lig elke keer in een scheur als ik hem zie.
vind die nieuwe van telfort geloof ik geweldig. dat baasje staat voor de etalage. die hond gaat poepen, dat koppie, geweldig. dan ruimt ie het ook nog zelf op en legt een knoopje in de zak. lig elke keer weer in een deuk
ja en dan nog kijkt baasje niet op of om en gaat t hondje eerst zitten zo van nou gebeurt er nog wat hier?!. En dan is t hondje t zat en loopt weg met zo'n houding van ja bekijk 't! Vooral die kop van dat hondje alsie n bruintje bakt prachtig!
Ja die van Telfort is ook leuk ja. Zoals ie daar staat met zijn hoopje in een zakje. Kijkend naar zijn baasje...
Hij is echt hilarisch! Kennen jullie ook die nieuwe van "even Apeldoorn bellen" ,met het monster van Lochness? Heb ik ook helemaal van in een deuk gelegen!
Ja,die! Whahahahaha! Ik heb tranen gelachen toen ik die de eerste keer zag! Zo melig hahaha! http://hoax.blog.nl/filmpjes/2009/02/27 ... aal-beheer
erg leuk ja, maar hij slaat dit keer alleen nergens op? Hoezo een verzekeringsmaatschappij bellen? Omdat dat beest toch níet op film staat? Wat kan Centraal Beheer daaraan doen? Was logischer geweest als die camera te pletter was gevallen, of zeiknat werd door het water, en dan: Even Apeldoorn bellen toch?
Ooooooooooooooooooooooooh! Ik snap hem nu wel nu ik hem voor de tweede keer zie Terwijl die camera aanstaat, denken ze al die tijd dat de camera gewoon uit staat. Op het moment dat ze Lochness dus gaan filmen gaat de camera uit omdat ze denken dat ze hem aan doen 'Jaaaaa, we hebben hem! We hebben hem!' *proest*