moeder-angsten...wie ook?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by knorretje21, May 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik heb niet alles gelezen, maar ik heb die angst ook wel.
    vorig jaar ben ik bijna aangereden door een vrachtwagen (was toen net zwanger maar wist het nog niet) en sindsdien ben ik super voorzichtig. vind autorijden ook weer heel eng (heb zelf geen rijbewijs, maar bij iemand in de auto). ben op de snelweg altijd bang dat er iemand van baan verwisseld en ons niet ziet of dat we tegen de vangrail rijden ofzo. zal wel komen doordat alyssa volledig afhankelijk is van ons en er dus niks met ons of alyssa mag gebeuren.

liefs doris

2. Lia

Lia Bekend lid

Nov 10, 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Sinds ik een kind heb, raken met name berichten uit de krant waar kinderen bij betrokken zijn, me dubbel zo hard.... of zouden ze me nu ik moeder ben gewoon meer opvallen?

Vanochtend een bericht over een 2-jarig meisje in Argentinie, die door haar buurjongetjes was vermoord.

Net een berichtje op Nu.nl over een 2-jarige peuter die even aan de aandacht van de ouders was ontsnapt en was verdronken in het zwembad.

Als ik dat soort berichten lees, kan ik zo bang worden! Ik pas echt wel goed op, maar wat andere ouders kunnen overkomen, zou mij ook kunnen overkomen en dat vind ik een eng idee.

Share This Page